11 Mayıs 2014 Pazar

İnternet Günlüğüm - #5 - Mayıs


Sevgili İnternet Günlüğüm, :)

Bu sıra, normal günlüğüme dahi yazamamışlığımı farkedip geri dönmüşken günlüğüme; sana da yazayım bir, dedim. Zira epeydir sana da yazmaz oldum... Bu sıra biraz yoğunlaşmaya başladım yine. Gerek dersler, gerek havalar ve Kağan ile uğraşmalar epey meşgul ediyor beni... Ama hiçbirinden şikayetçi değilim, sadece yazma isteğimi durduran havanın sıkıntılı halleri hariç...



Mayıs'a girdik ama, buralarda ve Türkiye genelinde yağışlar hakim. Üstteki fotoğraf, yağmurlu günlerin arasında bir günbatımı... Sevinsem de, barajlar dolacak biraz da olsa diye; biraz havaların basıklığının Sonbahar'daymış gibi hissettirişine içleniyorum arada... :) Bacaklarım ara ara ağrıyor, hava durumunun değişikliğinden ötürü bir üşüyorum bir terliyorum... Bir hoş durumlar hakim ki sorma yani... :)


Bu arada, elimde 1 aydır bir örgü var; evet sonunda geri ördüm örgü işime... :) Bir süredir tutturmuştum düzenimi. Ancak sıkı olmadı diye geçen gün yine söktüm, yeniden başladım örmeye. Şikayetçi değilim, hem kollarımı çalıştırıyor diye, hem de örgü örmeyi seviyorum da... Ancak tabi başka renkte başka bir şey örme heyecanım için bir an önce bitirmeye de uğraşacağım yavaş yavaş dikkatle öreceğim bundan sonra. :)

Sağlığıma daha çok dikkat eder oldum, istediğim düzeni tutturmaya başladım sonunda. Planlı programlı şekilde, egzersizlerimi aksatmamaya uğraşıyorum. Kollarımı çalıştıracak şeyleri es geçmiyorum, solunumu unutmuyorum, biraz ağırlık koymalarım zaman zaman aksasa da epey iyi durumdayım yani şükür. :) Aman kendi kendime nazar değdirmeyim de... :)

Ders çalışmalarıma başladım yine. Finallere kadar rahat yok yine. Bahar dönemi bu durumdan fazla şikayetçi olmuyorum. Ama ilk dönemler 2 senedir bahar dönemlerim kadar güzel geçmedi. Havaların etkisi büyük tabii.

Ailemin sağlığı iyi şükür, benim de sağlığım iyi hallice şükür. Annemin şekeri çıktığından beri biraz sıkıntılarımız vardı. Şeker hem yoruyor annemi, hem de ister istemez üzdü tabii.. Ama atlatmak için çaba vereceğiz. İlaçlar yüzünden kilo veremiyor annem, bir diyetisyene göndermeyi düşünüyorduk epeydir. Bu hafta diyetisyen ile ilk randevusuna gidecekler babamla. Bakalım hayırlısı. Ben inanıyorum diyetisyen ile zayıflayabileceğine de, annem biraz az inanıyor gibi. Onu da gidince atlatacak inşallah... Ben diyetisyenin kendisi ile konuştum çünkü ilk, çok ikna edici konuştu. "Annenizi bana gönderin, gerisini hallederiz." Dedi. Ben diyetisyene güvendim, inşallah güvenimiz boşa çıkmaz... :)


Kağan'ımın değişken halleri sürüyor. Ablamlar haftasonları gelip gidiyorlar. :) Resim dünden... Haftasonu daha mutlu Kağan anne-babası geldiğinden ötürü... Çocuk büyütmek zor, ama çalışmaları da gerekiyor ablamların. Onlar için hayat özlemle geçiyor haftaiçleri, haftasonları da kavuşmalarla. Annem ile ben sabahtan başlayarak bir maratona koşturuyoruz Kağan'ımız ile. Babam da akşamları iş sonralarında bize dahil oluyor; Kağan'ımızı huzur ve mutluluk içinde büyütmeye çalışıyoruz... :)


Bir korkum vardı bu sıra, internetten uzak kalmamın sebebi biraz da buydu belki de. Gereksiz bir korkuydu, yendim. Üzüldüğüm birkaç nokta vardı, atlattım. Şimdi yenilikler ve başarılar beni bekliyor mu, karşılayacaklar mı acaba merak ediyorum. İlerleyen günlerde görebilmeyi umuyorum. Gerek sağlığım, gerek ileride başarmak istediğim hayallerim için savaşmaya devam ediyorum; daha çok inanç ve daha çok hevesle bu sıra... :)

Velhasıl günlerim böyle geçiyor bu aralar. Bir süredir yazamadım neler olup bittiğini. Ama iyiyiz nihayetinde şükür. Umarım bundan sonrasında da güzel günler bekliyordur ailemle beni, hayallerimi ve cümlemizi... :)

Bugün aynı zamanda Anneler günü, tüm annelerimizin ve anne bildiklerimizin anneler günü kutlu olsun. İyi varlar, bir ömür boyu başımızdan eksik olmasınlar inşallah... :)

Sevgilerimle....

Daha Önceki İnternet Günlüğüm yazılarımı okumak isterseniz buraya bakabilirsiniz... İyi okumalar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...