30 Kasım 2014 Pazar

İzledim - Günaydın İstanbul Kardeş

*Bu bir İzledim yazısıdır. :)


2 gün önce, Cuma gecesi, Kağan'ımın evine haftasonu için gittiği gece hemen uyuyamayıp film izleyeyim telefonumdan demiştim. Youtube hesabımda Daha Sonra İzle videolarıma bu filmi eklemiştim zamanında. Film 1998 yapımı duygusal türde bir Türk filmi...

Filmin afişi yok, afiş adına bulabildiğim tek resim üstteki. :) 


Filmin konusuna gelecek olursak; 
Alican adındaki bir radyocunun 6 yaşında kaybettiği babasını hatırlamamasının hüznünü ve bunun eksikliğini hissettiği hayatındaki mutsuzluğunu anlatıyor başlarda film. Resmi bile yok babasının, çünkü annesi babasının resimlerini kesmiş zamanında... Mucize oluyor, karşısına aşık olamayacağını düşündüğü ama ruhundan anlayabilecek biri çıkıyor; Sadenaz...

Güzel bir aşk hikayesi diyebiliriz. Sadenaz onun için bir mucize yaratıyor, Alican da Sadenaz'a aşık oluyor. Alican aşkını itiraf edince de Sadenaz diyor ki, "Benim için bir mucize yarat." Güzel bir filimdi, bana 90'ların eski dizilerini hatırlattı. :) 


Film bittikten sonra bir bakayım filmin afişine, senaristine ve yönetmenine dedim. Kim çıktı dersiniz senaristi ve yönetmeni? Evet, Çağan Irmak... Şaşırdım doğrusu, beklemiyordum çünkü. :)

Meğer bu film, Çağan Irmak'ın ilk senaristliğini ve yönetmenliğini yaptığı filmmiş. Babam ve Oğlum, Issız Adam filmleri En sevdiğim Çağan Irmak filmleridir ve en sevdiğim yeni nesil Türk filmlerindendir. Bir de bu sene Tamam Mıyız? filmini izlemiştim. Başarılı bir yönetmen bence... 

Ben şahsen beğendiğim bir şarkıcının ilk şarkısını dinlemeyi veya beğendiğim bir oyuncunun ilk oynadığı rolü izlemeyi seven biriyim. İlkleri bilseniz de bilmeseniz de, aradan geçen seneden sonra izlemenin verdiği hissiyat garip... Bu sebeple, elbetteki Babam ve Oğlum ve Issız Adam filmlerindeki gibi bir dram beklenmemeli filmden.Ve ilk filminde başarıyı yakalayanlardan diyebiliriz, o döneme göre tabii ki... 

Kısacası; oyuncu seçimleri ile (Ki başrollerini, Çocuklar duymasının Zero Erkek Tuna'sı Volkan Severcan ve Mahallenin Muhtarları'nın Şirini Esra Akkaya oynuyor), 90'ların dizilerini anımsatan konusu ile ve sakin bir film keyfi yaşamak istediğinizde izleyebileceğiniz bir film... 

Sevgilerimle... :)  

Not; Bu yazıdaki resimler, Google görsellerden alıntıdır... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...