17 Kasım 2014 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #72

Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,

Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)

Geride bıraktığımız hafta, derslerime odaklanmalarım ile geçti. Sorumluluklarımı bilerek atlattım geride bıraktığımız haftayı bence. Bir tek okuduğum kitaplarımı hala bitiremedim. Ama derslerime çalışarak ünitelerimin bir kısmını bitirdim. Bakalım geride bıraktığımız hafta nasıl geçmiş? :)


Haftaya böyle bir güzel görüntü karşısında ders çalışarak başladım. Annem ve yeğenime, maşallah benden. Uyku hallerini izlemeyi sevdiğimi söylemiştim değil mi? (Evet, çook) :)


Haftaiçinde Kağanım gündüzleri uyurken ders çalıştım, o uyanıkken de bol türkülü ve şarkılı sabah programları izledik. Bol şak şak ettik eğlendik. Benim yeğenim, tam benlik maşallah :D


Gündüz çalışamazsam geceleri çalıştım, gündüzleri ders çalıştığım ama yetersiz geldiği zaman da geceleri ders çalışmaya devam ettim bu hafta. Yoğun ders çalışma vakitlerim oldu yani. Uzun zamandır meyve suyu içmiyordum. Hafta içinde ders sonrası bir gece vişne suyu çekince canım, ertesi günkü ders çalışmam sonrasında 1 bardak vişne suyu ödülüm oldu. Babamlar sağolsun. :)

Şu meyve sularının faydasının olup olmadığına bir türlü kesin bir yanıt getiremediler değil mi? Kafam karışık doğrusu benim de. Ama bence faydalı olmalı, böyle güzel bir şey...


Ve Cumartesi günümüz, Kağanım ile masa üstünde geçti. Neşeli bir Cumartesi geçirdik, akşamına da ablam geldi zaten. Bu Cumartesi yine çalışıyordu ablam. Eniştem ise, malum sene sonu yakın olduğundan izin alamadı yine. Cumartesi'ye dair yazım ise burada... :)


Ve Pazar günümü de, bol ders çalışmalı bir haftaiçinden sonra kitap okumaya adadım. Çok yarıladığımı söyleyemem, ama önemli olan okumuş olmak bence. Bu sıkışık dersler arasında, kitap bitirebilirsem ne mutlu bana zaten... :) Okumak istiyorum, okumak. :/

Böyle geçti geçen hafta işte, ders çalışmalarımla ve ailemle dolu dolu... Yeni hafta da geçen hafta kadar mutlu ve dolu dolu geçer inşallah hepimiz için. Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...