2 Eylül 2014 Salı

Fotoğraflarla 1 Haftam - #63


Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,

Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)


1 gün gecikmeli olarak yazıyorum bu haftaki yazımı, geçen hafta da yazmamıştım zaten. İlk misafirlerimizi dün, son misafirlerimizi de bugün öğlenden sonra yolculadıktan sonra kaldık yine sakinliğimizle. Güzel geçen günler bitti, her güzel şeyin bittiği gibi. Diğer güzelliklere odaklanma vakti.. Misafirlerimizle ilgilendiğim süre boyunca bir var bir yok takılabildim. Ama nihayetinde döndüm şükür... Beni özlediniz mi bilmiyorum ama, ben yazmayı yine çok özledim. Bakalım o zaman nasıl geçmiş geride bıraktığımız hafta... :) İyi okumalar...


Salı gününü piknikte geçirdik. Resim piknik'imiz bittikten ve toparladıktan sonra. Soldan sağa Merom ve Ablam... Demiştim ki bu resmi paylaşırken, biri dostum, biri ablam. Ama sanki ikisi de ablam... :) Bazen tatlı tatlı kızarlar bana, bazen tatlı tatlı atışırız ikisiyle de. İyiki varlar dostum ve ablam dediklerimiz. Bu arada resimde günün resimlerine bakıyorlar. Ve o sırada benim kendimi kameramla çektiğim fotoğraflarımı görüp gülüyorlar. Benle uğraşmadan edemez ikisi de... :)


Bu fotoğrafdaki pozlar da, piknik'imizin ertesi gününden. Kız kıza gezmek çok iyi gelmişti o gün. İnsan ara sıra içindeki enerjiyi atma ihtiyacı duyuyor. Ve bir süre boyunca beraber takılıp güldüğünüz sevdiklerinizle bu ihtiyacınızı karşılayabiliyorsunuz... Resimlerde Mero'm (kuzenimin kuzeni) ve Gizo'm (kuzenim) var. :) Ve dünden beri ikisi de yok Bursa'da. Gizem'im üniversite kayıtları için gitti, Meryem'im de evine. İkisinin de eğitim hayatlarında yolları açık olsun inşallah... 

Çok güzel bir gündü, ara sıra tekrarlamak gerek. Eskiden Gizemcim, yengecim ve Annecim ile bol bol tekrarlardık. Yine o günleri tekrarlayabilmemiz dileğimle... :)


Günlerimiz misafir ağırlarken cidden hareketli geçti, bahsediyordum İnstagram'da. Bu hoşuma da gitse, kahve molası verememiş olmamıza içerlenmiştim bu arada. Rahatsızlanmalarım sebebiyle kısmet olmadı çünkü. Bu hareketli günlerin devamında, Saniye Teyzemle geleneksel kahve keyiflerimizi başlattık nihayet. :) 

Avm gezme günümüzün ertesi günü, yengemler kızlarla beraber Mudanya'yı gezmeye gittiler. Bizde Saniye Teyzemle kahve keyfi yaptık o gün. Filtre kahveyi içmek için Saniye teyzemin Almanya'dan dönmesini beklerim genelde. O gelene kadar da sene boyunca 2-3 defa ancak içerim. Eh ne yalan söyleyeyim epey süredir görüşemediğimizden ötürü, beraber kahve içmeyi çok özlemiştim yine... :) Sefamız olsun dedik ve kahvelerimizi bir güzel içtik burada olduğu son 4 gün boyunca. Bugün de gönderdik onları Ankara'ya. Almanya'ya dönüşlerine biraz daha var. Yolları açık olsun, seneye yine keyif anlarımız olur inşallah... :)


Ağustos'un son gününde İddaa oynadım dostlar. Baktım Pazar günü Kamil Amcam ile babam iddaa gazetesine bakıyorlar, önlerinde de doldurulmamış boş kuponlar duruyor. Tutamadım kendimi, "bende oynasam mı yine" dedim. Oynarsam ya babamla ya eniştemle ya da Kamil amcamla oynarım. Senede 1-2 defa denerim şansımı. Epeydir oynamıyordum. Babamla Kamil amcamın ısrarı sonucunda, üstteki kuponu doldurduk o gün.

Hepimiz olur gözüyle baksak da, maalesef tutmadı. Dayıma kalsa hiçbiri tutmazdı ama 4'te 2 tutturdum işte. Bana kalırsa güzel bir kupon yaptım ama, şans işte. Oysa en kötü ihtimalle 4'te 3 olur diyordum. Neyse sağlık olsun... :) 

Bir de şu meseleden ötürü dayım tutmaz demişti, Sivas Gaziantep'e yenilmezmiş. Sivaslı olmamıza rağmen, Sivas'ın yenileceğine inanmam benim suçum değilmiş. Tahminimde yanılmadım, yenildi işte... :) 


Velhasıl haftamız böyle güzel geçti, dolu dolu ve kalabalıkla. Sevdiklerimizi yolladık şükür sağ salim dün. Bugünkü yolcularımız da sağ salim gitsinler inşallah evlerine. Yukarıdaki resimde dün yoldaki misafirlerimiz Saniye teyzem ve Kamil amcam ile Bursa gezmemizden, Kapalı Çarşı'nın oradaki parkın resmi. Gezi yazılarım, etkinlik yazılarım gelecek inşallah önümüzdeki günlerde. Eylül ayına girdik nihayet ve buralarda olacağım yine. 

Görüşmek üzere, mutlu haftalar. Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...