30 Kasım 2013 Cumartesi

İnternet Günlüğüm - #3 - Tembellik Hatsafhada


Bu aralar pek yokum yine buralarda, farkeden var mı bilemiyorum ama ben farkındayım bunu bilmelisiniz... :)

İnternet Günlüğüm'e yazasım geldi yine, Bu sıra Tembellik Hatsafhada... :)

Önceki İnternet Günlüğüm yazılarımı burada bulabilirsiniz. :) İyi okumalar... :)

Sevgili İnternet Günlüğüm ve dostlar;

Kışın da gelmesiyle pek bir garibim bu aralar. Elimden gelse sürekli uyuyabilirim, boş boş oturabilirim veya sürekli keyfim için boş boş takılabilirim, gerek kitap okuyarak gerek internette bol bol film izleyip yazı okuyarak. Veya oturup elimde kağıt kalem yazarak, yazarak... :) Vize konularımı bitirdiğimden beri 3-4 gündür feci tembelim, bu durum elbet beni de rahatsız etti ki; bu konuyla karşınızdayım. :)


Duydum ki bu sıra böyle olan bir ben değilmişim. :) Garfield modunda dolaşan, ama Garfield gibi bundan yer yer mutluluk duyan ama yer yer de tam tersine mutsuzluk duyan bir sürü kişi mevcutmuş çevremde. :) Ne yapacağımızı bilmiyordum bir süredir, Tembellik Hatsafhada olsa da hala, kendimi motive etme çalışmalarına döndüm yeniden ben. Değişik müziklerle kendi rutinime dönme uğraşlarındayım dostlar... Allah hepimize kolaylık versin efendim öncelikle, sonra da bakalım neler yapabileceğimize... :)


Öncelikle sorayım, bu mevsim değişimi ile etkilenen ben ve yer yer evde oturma hallerine alışamamış gibi hisseden ben'in, bu alışma ve kendimi motive etme çalışmalarımı sizlerle paylaşma halleri sizleri rahatsız ediyor mu acaba? :) (Uzun cümleler kurmakta bazen üstüme yok gibi, daha fazla uzatacağım sandım bir ara) Etmediğini umuyorum. :) Çünkü hangi birimiz günlük hayatta çoğunlukla yaşamıyoruz ki bunları değil mi? İşte yine öyle bu sıra benim için. :) Ve bu sıra güzel yollara sapmak için isteğim ve çabam çok, ön bilgilendirmem olsun dedim. :)

Birçoğumuz bu kötü havalardan ötürü isteksiz ve tembeliz. Birçok şeyi yapabiliriz ama istemiyoruz. Afedersiniz ama canım sıkılmak bile istemiyor, o derece fenayım. Size de oluyordur, yalnız değilimdir sanırım. :)


Bu sıralar ne yapıyorum'a gelirsek;

* Yazıyorum, okuyorum ve müzik dinliyorum, bu üçlüyü yapmaktan vazgeçmiyorum bir tek zaten. İlk tembellik günlerim başladığında bu üçlüye bile hevesli değildim ya, şükür geçti. :)

* Ama bir türlü ders çalışamıyorum. O işleme de devam etme çabam bugün sonuç verecek inşallah. :)

* Ablamlar yeni evlerine taşınalı 1 ay dolmak üzere. Allahım hayırlısıyla oturmayı nasip etsin. :) Ben ablamlara ancak ilk defa dün gelebildim. Asansörlerinin yapılması ile bende yeni evlerine adımımı atabildim yani. :) Evleri çok şık ve ablamın bir zamandır istediği gibi içeriden merdivenli. Yani; bir apartman dairesi ancak apartmanın en üst katındaki daireler 2 katlı. :) Tabii ben henüz üst kata çıkmadım daha. Ama alt katı da incelemeye başladım. Şık ve sade, tam benim sevdiğim gibi. Allahım huzurla oturmayı nasip etsin... :) Ablamlar evlerini 2013 yılı başında almışlardı yanlış hatırlamıyorsam, yapımı tamamlandı ve Ekim sonu gibi taşındılar şükür. :)

* Annemlerle dün akşam geldik ablamlara, annemlerle geç vakte kadar oturduk ve annemler gitti. Aslında bir akrabamızın daveti olmasaydı ve babam çalışıyor olmasaydı beraber kalacaktık. Ama böylesi de benim için değişik oldu. Kağan ile beraber buradayım bu haftasonu, ablamın yeni işinden ötürü tatil günleri haftasonu oldu... Annemler Pazar günü alacaklar bizi. :)

* Tembellik hatsafhada olsa da, ablamlarda belki düzeltirim bu durumu dedim, aldım kitabımı defterimi yanıma ama bakalım kısmet... :) Keyfini çıkarmadan bırakmak istemiyorum tembelliği aslında, tembelliğe buradan devam ediyorum gibi bir durum söz konusu...

* Dün bir şeyi iyice anladım günlük; annem ve babamsız kaldığım zaman ablamda da kalıyor olsam kendimi bir garip hissediyorum. Sanırım büyümedi bu yanım hala, belki de hiç büyümeyecek. Bu garip hissiyat büyük bir alışmışlığın eseri, biliyorum. Ablamda evimde gibi rahatım çünkü. Evimden ayrılmak hiç dokunmuyor bana, ama annem ve babamın varlığına çok ama çok duacıyım her zaman. Bu çok kötü bir şey midir ki acaba? Evimizden tek başıma ayrılmayı düşünemiyorum bile çünkü, yer yer hayalini kurmuşluğum olsa bile; değişik ülkeler gezmek için veya sağlıklı olsaydım da tek başıma okuyacak olsaydım diye...

* Ama anne-babama alışkanlığım, bunca yılın vermişliği bir alışkanlık. Tabii atlatmak için ablamın haftasonu kalmak ister misin sorusunu geri çevirmemem de bir cesaret örneği. :) Ki bu alışkanlığımın eskisi gibi çok kötü etkileri olmasa da... :)

* Bir de bu sıra bol bol plan yapıyorum dostlar... Bitmiyor yapmak istediklerim bir türlü. Yapmak istediğim çok şey, ama fırsat bulmaya gelince fırsatım yok gibi... :/ Yazmaya da biraz bu sebepten fırsat bulamıyorum. Yazmayı istediğim çok yazı var ama bu konuda da fırsatım yok gibi...

* Ve son olarak sınavlarım yaklaştı, birçok Aöf öğrencisi gibi... Biliyorsunuzdur geçen senenin ilk döneminden kalan 4 ders, ki hayatımda bir ilk oldu bu olay, bu dönemi benim için azıcık zorlaştırdı. Ama hala yapacağıma inanıyorum, bu güzel bir şey... :) Şu vizeleri bir atlatsam zaten, tüm sorunlarım bitecekmiş gibi hissediyorum, ne büyük delilik... :)) Kafama takmamalıyım aslında ya, sonra çok stresli oluyorum. O zaman bu tembellik iyi de bir şey. :))




İşte durum böyle. Diliyorum bu yazı, tembelliğimi anlattığım nadir yazılardan biri olsun, üstümdeki şu saçma tembellik halleri de kısa sürsün dostlar. Bir İnternet günlüğünün daha sonuna geldik, bu sıralar tembel hallerdeyim ama güzel işler peşindeyim. Yeni yıla girmeden önce, büyük hayallerimden birini gerçekleştirmeye başlamış olmayı diliyorum. Ve çoğunlukla da bunun için uğraşıyorum. Dualarım bu yönde ve amacım buna yönelik... Tüm duam hayırlı hayallerimize kavuşabilmek, umarım gerçekleşir hayallerimiz. :)

Okuduğunuz için teşekkürler... Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...