22 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni Bir Heyecan İçindeyiz...

Yenilikler hep heyecanlandırmıştır beni. Yeni bir olaya daha adım atıyoruz bugün öğlen 13:00'dan sonra, içimde bunun heyecanı var birkaç gündür süregelen... Aralık başında verdiğim bir haber vardı sizlere, okuyanlar hatırlar. Okumayanlar için de, o yazım burada...

Sizler bu yazıyı okurken bugün, belki biz bu olaya annem ve Kağan'ım ile adım attık veya adım atmak üzereyiz. Ben gün ağarmadan öncesi uykuya yatmadan önce yazıyorum şimdi, çünkü yarın bunları yazmaya fırsatım olmayacak; Yalova'ya doğru yol almakta olacağız kısmetse... :)



Yalova'da başlayacak yeni tedavimden bahsediyorum elbette, Uzay Terapi. Bana her ne kadar "Robotla Uzay Terapi" dediğini net hatırlıyorsam da kontrol eden doktorumun, aksi bir durum olacak diye korkuyorum. Olmaz değil mi? :/

Aksi bir durum dediğim, beklediğim gibi bir tedavinin çıkmaması olacak. Bu tedavi ile ayağa kaldıracaklarını söylüyorlar beni. Ben buna hazırım, her zaman hazırdım ve hazır olacağım... Ama ya zayıf kaslarım veya kilolarım sebebiyle yapılamayacak bir durum olursa? Veya uygulanacak tedavinin bana uygulanamayağını söylerlerse? Veya tedavi benim beklediğim gibi bir tedavi değilse de, uygulanamazsa? Endişelerim bunlar işte...


Endişelerim bir yana dursun, heyecanıma gelelim. İçimden bir his, bu yenilik güzel olacak ve iyi gelecek diyor. Heyecanıma kulak veriyorum şimdi. Ve bu tedaviye başlamak için adım attığımız günün öncesinde bu düşüncelerimi yazarak, endişelerimi kenara atıp bu güzel yeniliğe odaklanmayı umuyorum. İçimdeki heyecana kulak vererek, uykuya dalacağım inşallah... :)

Herşey güzel olsun, yeni hafta hepimiz için güzel başlasın ve devam etsin inşallah. Beraber inanalım buna olur mu? Dualarım hepimizle, güzel başlayalım inşallah yeni haftaya. Endişeden uzak, yeniliklere umutlarla kucak açarak... :)

Güzel haberlerle gelebilmemizi diliyorum Yalova'dan. Sevgilerimle... :)

Not; Her ne olursa olsun, yeni olaylarla ve yeni kişilerle tanışırken güzelliklerle dolu günler bizlerin olsun Allahım, İnşallah... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...