31 Aralık 2013 Salı

Sene Sonuna Doğru (Bol İyi Dilek İçerir)


* Bol gülücük içeren, bol umut ve bol dilek ile dolu bir yazı oldu; alttaki fotoğraftaki gibi bol bol güldüm yazıda resmen. Haberiniz olsun. :)


Öyle başarılar elde ettim ki, ilerlemek ve yol almak adına sene sonuna doğru (Maşallah); kendimi canı gönülden kutlamak istiyorum o yüzden. Ve Yıllar Geçerken dediğim bu hayat günlüğüme eklemezsem olmazdı biliyorum... :) Diliyorum 2014'te de güzel sürsün başarılarım ve sonuç alabileyim. :) 

Girişi sonuç ile başlatmış oldum ama cidden bu sene sonuna doğru çok güzel başarılar elde etme yolunda istikrarlı şekilde devam ediyorum. :) 2012 biterken, 2013'e dair bir takım dilekler sıralamıştım. Burada...

Kısaca içlerinden hayatım için en önemli adımları sıralıyorum;

Zayıflamak için büyük adımlar atmak istemiştim; Senenin son üç aylık dilimi bu dileğimi gerçekleştirmeye başlamama sebep oldu şükür. :) Ailemin destekleri ve varlıkları ile... Şekeri bıraktım, tatlıyı bırakma yolunda da ilerliyorum. :) Yediklerim de pek bir şey görmüyordum, hala görmüyorum. Ancak hareketsizliğim en büyük kilo veremememe sebebim olmuştu birkaç senedir. Hareket etmeye başladım, ve 2014 zayıflayacağım bir sene olacak inşallah... :)

Egzersizlerimi alışkanlık haline getirmek istemiştim; Son 2 aydır, ara sıra bazı günler aksıyor olsa da egzersizlerimi bırakmıyorum. :) Diliyorum bu düzenle de gidecek, durumum daha da toparlandıkça hareket düzenimi daha da ilerleteceğim... :) 

Ve bu iki madde için de, ilerlediğimi ve yol almaya başladığımı söyleyen bir fizyoterapistim ve ailem var ki, başarmaya başladığımı söyleyebiliyorum en azından onların onayları ile... :) Her ne kadar 2013'ün -yaz ayları ile başlayan atak ile- kötü geçti desem debiraz son 6 ay için, son 3 ay'ı güzelmiş aslında... :)


2014 Dileklerime Gelince;

2014 yılının; bol sağlık, bol mutluluk getirmesini diliyorum ailemiz ve sevdiklerimizle beraber cümlemize... :) 
Allahım ailemi ve sevdiklerimi başımdan eksik etmesin, bana bir şey olmaz... :)

2014'e benim umut ile bağlandığım gibi, sizlerin de içiniz mutluluk dolsun. 
Sağlık sıhhat ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum... :)
İçimde garip bir coşku var yine, her yeni bir yıla girmeden önce olduğu gibi... :)

Kendime 2014 yılında hayallerimi gerçekleştirebilmem için, bol istikrar ve çaba devamlılığı diliyorum. :) 
Ve cümlemize de başarı ve güzellik diliyorum...

Bol gülücük dolu bir yazı oldu yine. 
Allahım yüzümüzü bu yazıdaki gülücükler gibi bir yıl boyunca güldürsün... :)

Allahım, içimize huzur versin.
 Ailemizle ve sevdiklerimizle, sağlık sıhhat ve mutluluk dolu günlerimiz olduktan sonra, yapamayacağımız şey yok bence... :) 

Yeniyılda hayatınıza bir bebek daha geliyorsa, çok şanslısınız. Allahım hayırlısından nasip etsin. :)

Şu an sağlık problemi olan yakınlarımıza ve yakınlarınıza, yeniyıl bol şifa getirsin efendim.
:)

Benim dileklerim bu kadar, umarım çok kafa patlatmamışımdır. :)



Gelelim bu yazıda bu kolye resminin işi ne? sorusuna. :) 

Dün kendim taktım bu kolyeyi, ve bu benim için büyük bir başarıydı aslında. :) Kendi başıma kolyelerimi takamayalı uzun zaman olmuştu. Bu birçok kişi için normal görünen bir şey, ama benim için başarı ve ağız dolusu gülümseme demek. :) 

Hem bu yüzden, hem de ailemle geçirdiğim mutluluk dolu bir yıl olması sebebiyle, 2013'ün bana kazandırdıklarını düşününce, üzülmeye başladım şimdi. =) Ama 2014 daha güzel olacak inşallah, umutluyum. 


Kısacası; 2013'ün hem kötü anıları hem de iyi anıları oldu... :) Diliyorum 2014, 2013'ü aratmasın. Mutluluk, sağlık ve başarı, Ailemiz ve sevdiklerimizle beraber bizlerle olsun...

Tamam bu sefer son kez söylüyorum, Bugün yeniyılımızı bol bol kutladım :) ;

Yeni yılımız kutlu olsun, 2014 çok ama çook güzel gelsin. :) 

Yeni yıldan en büyük dileğim, Sağlık, sağlık, sağlık cümlemize... :)


Mutlu Yıllar 

Happy Years

Happy Anniversary 

Sevgilerimle...

Yours Affectionately...

=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...