28 Haziran 2015 Pazar

Pazar Yazısı #18 - Karagözlüm Kerim Tekin'e



Bugün Karagözlümün ölüm yıldönümüymüş. Ezberimde yoktu ama, her sene duyduğumda da mutlaka kendi tarzımla anar, normalinden fazla müziğini dinler hüzünlenirdim...

Bu sene bambaşka. Yazıya dökmek isterim ki, Kerim Tekin benim ilk aşık olduğum şarkıcıydı. Öldüğünde nasıl üzüldüğümü çok net hatırlıyorum. O üzüntüler geride kalmış bile olsa, aynı hüznü hissettim yine bugün. 6 yaşındaydım ama net hatırlıyorum çok üzüldüğümü. Babamla konuşurken, bugün Kerim Tekin'in ölüm yıldönümüymüş, nasıl üzülmüştüm küçükken öldüğünde." dediğimde annem; "Ne üzülmesi hasta bile olmuştun." dedi. Hatırlamıyorum ama doğrudur.

Kerim Tekin, benim küçüklüğümün efsanelerinden biriydi. Varlığı kısa sürdü belki, yeterince kalamadı bu dünyada. Ama şimdi onun öldüğü yaşta olmak bu sene, bugün garip hissettirdi yine beni. Gözlerim aynı şekilde dolduysa da, ağlamadım. Çok net hatırlıyorum, nasıl da ağlamıştım 1998 senesinde öldüğünün haberini aldığımda... Belki de ilk ölüm kaybımdı, tam hatırlamıyorum. Babaannem ölmüştü ondan 1-2 sene öncesinde ama, çok küçüktüm ben o zaman. Ama Kerim Tekin'in ölümüne hissettiğim duygular kadar yoğun değildi... Babaannemin ölümünü Kerim Tekin'den sonra anladım gibi benim için...

Kerim Tekin, Kerim ismini bana sevdiren ve karagözlüm diye adlandırdığım şarkıcı; mekanı cennet olsun... Karagözlüm; Kar Beyaz Mıydı acaba ölüm? Oralarda da şarkı söylüyor musun? Küçüklüğümde seninle büyüdü gönlüm benim. Bir şarkıcıya anlam yüklenebilirse eğer, ben en çok sana anlam yükledim belki de... Pazar Yazıma konuk olabiliyor olman, o güzel sesini hala dinleyebiliyor olmak kadar teknolojinin en güzel harikalarından biri...

Haykırsam Dünyaya diye uğraşıyorum bende 23 yaşımda şimdi, bu sene yaşlarıma anlam katmaya devam ediyorum yine. 6. yaşımda aşık oldum sana ve senden sonra bir yaşıtıma, 23'üme kadar da her sene için güzel şeyler yapmaya çalıştım. Yapabildim mi tam bilmiyorum, ben yapabildiğimi düşünüyorum. Ama anlamlı yaşadım hayatı, onu biliyorum... Her insan kendi hayatından bir parçalar Haykırmalı Dünyaya. Benim de hayallerimi haykırmam gerek ve hala uğraşmaya devam ediyorum Karagözlüm. Bu sene ne haykıracağımı bilmiyorum ama... Ruhun şad olsun. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...