21 Haziran 2015 Pazar

Babalarımız...


Adları en az anılan ebeveynlerimiz, Babalarımızın günü bugün... Babalığı hakkıyla yapan tüm babalarımızın günü kutlu olsun... :)


Babam, babalar; evimizin direği, koruyanı-kollayanı, yokluğunu hissetmekten rahatsız olduğumuz adam, evlatlarının kahramanı, eşinin yer yer ufak tartışmalarda bulunsalar da başından eksik olmasını istemediği ve torununun dedesi... Canım babamın, babalar günü de kutlu olsun...

Babam; anlamaya çalışan, sevgisiyle kucaklayan ve daimi yanımızda varolacağını hissettiren oldu bu zamana kadar çok şükür. Bir tek gün teşekkür için az aslında, anne ve babalarımıza, hep söylüyorum. Allahım başımızdan eksik etmesin inşallah cümlesini...

Babamı da annemi de ayıramayan oldum hep. Bana göre bugün yine ikisinin de günü. Babam işte iken, hem anne hem baba olan annem var olur yanımızda; annem bir yere gitmesi gerektiğinde hem anne hem baba olan babam olur yanımda. Çok şükür bu böyle geldi, böyle de gider dilerim bundan sonra...

Ailecek geçirecek nice vakitlerimiz, birbirimize ayıracağımız güzel anlarımız ve kutlamalarımız, daha yaşayacağımız çok sıkıntı ve ferahlık olsun dilerim. Ama yeter ki, her defasında birarada ve omuz omuza olalım. Tek dileğim bu... Tüm vefakar ve cefakar, baba gibi babalarımızın ve annelerimizin ve baba bildiklerimizin babalar günü kutlu olsun...

Baba demek benim için; akşam eve gelmesi hevesle ve heyecanla beklenen tek adam demektir. Beraber vakit geçirmek, öğüt dinlemek ve verdiği öğütleri büyüdükçe anladığın biridir baba. Yer yer en çok tartıştığım haline gelse de, "anlatamıyorum, anlamiyor beni" diye kızsam da babama, kendini anlatabilme şansını bol bol bulabilmek demektir benim için. Böyle biri varsa başınızda sizin de, Allahim eksik etmesin dilerim. Yoksa şu an başınızda, Allahım vefat etmiş babalarımızın da mekanını cennet eylesin... 

Bir de; 1938 senesinde vefat etmiş Mustafa Kemal ATATÜRK'ün de babalar günü kutlamak istiyorum. O biz Türk gençliğini ve tüm dünyadaki çocuk ve gençleri evladı bilmiş. Bugün onun da günü bence... :)


Babacım ve annecim, kahramanlarım benim; Allahım sizleri başımızdan eksik etmesin dilerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...