22 Şubat 2015 Pazar

İzledim - Keşke (If Only)

*Bu bir İzledim yazısıdır... :)


"Geçmişin hiçbir önemi yok, önemli olan şimdi..". İşte 2-3 gün önce izlediğim, filmde geçen bu cümle ile özetleyebilirim size filmi. Aslında hepimizin diline pelesenk olmuş bir cümle değil mi; Önemli olan şimdi. Ama hayatın içinde akıp giderken; bunu bir hatırlıyoruz, bir unutuyoruz...

Şu an için, ileride keşke dememek için çok fırın ekmek yememiz gerek. Ve bunu şu an yapmamız gerek... Film tam da bunu anlatıyor işte. Keşkelerimizin, hayatımızda nasıl da yer edindiğini. Ve maalesef bu durumu düzeltebilmek için ikinci bir şansımızın bile olmadığını hatırlatıyor; ikinci şans bu filmde verilmiş bile olsa...

Aşkı ve anı kaçırmak büyük bir delilik olsa gerek, bunun farkına varmak için acılara teslim olmamalı hayatta. Hayat keşke demek için, çok kısa. Ve keşke demektense, geri dönüşü bulunmaz yola sapmamak gerek hayatta...

Bu kötü haberlerle dolu yaşadığımız günlerde, hayatı geciktirmememiz gerektiğine inandıracak bir film olarak; Keşke filmini izlemenizi öneririm sizlere... Başrollerinde Jennifer Love Hewitt ve Tom Wilkinson yer alıyor. Başta acaba mı dedirtiyor film. Ama daha sonra, aslında film baştan itibaren başlıyormuş dedirtiyor. Bazı filmler ısındırır hani, artık başlasın, deriz. Bu film başından itibaren, birşeyler vaad ediyor bence...

Ve filmde Samantha rolünde oynayan Jennifer Love Hewitt'in oynadığı Samantha karakterinde seslendirdiği şarkılar, daha da bir renk kattı filme bana göre. Ben şarkıları da çok sevdim. Jennifer Love Hewitt`in sesinin güzel olduğunu da, şarkı söylediğini de bilmiyordum. Filme şans vermeseniz bile, bu şarkıyı ve bu şarkıyı dinleyin. Bugün benden sizlere gelsin... Sevgiler... :)

Not; Sevgili yeğenin Kağanım bugün geldi annesiyle, babaanne ve dedesi dun gitti ve biz kavuştuk yeniden. Günümüz şenlendi. Hepimize mutlu pazarlar ve şimdiden yeni hafta da mutluluklarla dolu olsun inşallah.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...