23 Ekim 2016 Pazar

Pazar Yazısı #29 - Umut Dolu Bir Pazar



Geçen hafta pazar günü soldaki resimdeki haldeydi masam, bu pazar soldaki halde... Geçen haftadan beri balkonda çalışmalarıma başladım, büyük masada çalışmak yayılarak çalışmam açısından benim için çoğunlukla daha iyi oluyor. Ama yayılmayı da geçtim, balkondaki masamda çalışmak daha rahat oluyor odamdaki masamdan. Bir süre daha odamda değil balkondayım, soğuklar gelene kadar işte... 

Epeydir Pazar yazısı yazmadığımın farkındaydım, bugüne kısmet oldu. Geçen haftadan beri bitirmeye çalıştığım dersim, Girişimcilik Ve İş Kurma'yı bitirmek bugün için planımdı ama henüz bitiremedim. Başlayacağım deyip başlayamadığım birkaç dersim daha beni bekliyor. Bunlardan en çok başlamak istediklerimden bir diğeri de, dönem derslerimden bağımsız dil çalışmalarım. Kısa zamanda onlara da geri dönüş sağlayacağım inşallah... Bu Pazar ders değil, geçmiş ve bugünle dolu değerlendirme Pazar'ı oldu ders çalışamamamdan ötürü ne yazık ki...


Bu Pazar nasıl bir pazar biliyor musunuz; umutlarımın daha da dorukta olduğu, olsun istediklerimin daha da kalbime dolduğu bir Pazar yine. Şimdi bakıyorum; bir yanda başlayamadığım derslerime rağmen, bir yanda delicesine başladığım ve sürdürmeye çalıştığım yazma çabalarım hakim. İyi yoldayım bence, eskisi gibi korkmuyorum. Endişelerim de var ama atabiliyorum bu sıra onları da üstümden. Sadece dersler boğuyor bazen, bir de beklemek...

Kontrol edebildiğim kadar kontrol edemediğim şeyler de var tabii ki. Sağlık konusunda haberler bekliyoruz, yolunda gitmesini beklediğimiz kontrol ve tedavilerimiz ve yakın çevremizden gelecek iyilik haberleri... Bu sıralar bazen bir noktaya takılıp kaldığım da oluyor bu düşünceler bazında. Bir şeyi kırk defa incelediğim, bir şeyin üzerinde gereğinden fazla durduğum ama bunun kendimi daha iyi hissettirdiği de ortada. Emin olamadığım hislerim ve düşüncelerimi kollamakla da meşgulum yani, derslerim ve de yazma uğraşlarımın da haricinde...


İyi miyim iyiyim çok şükür, bir şekilde çabalıyoruz ve hayat sürüp gidiyor böyle işte. Şimdi yazının sonuna doğru gelirken, hava yazmaya başladığımdan beri üstteki resimdeki gibiydi mesela. Şimdi o bulutların arasından güzel bir güneş süzüldü denizin üzerine ve sis tüm denizin üzerine büyük ölçüde yayılmışta olsa güzel açıldı hava. Bugün biraz bugünlerimizi kendimce aklımda irdeleyip duruyorum yine, bu hava altında... Böyle bir Pazar işte.

Mutlu Pazarlar olsun demeye geldim ama ülke gündeminin yoruculuğundan ötürü ana haber bültenlerinden uzak durmaya çalıştığım günler geçiriyorum aslında bir de bu ara. Umarım ülke gündemimizle delirmeden başa çıkabiliyorsunuzdur sizde benim gibi...

Şimdi ben önce dersime sonra da yazma uğraşıma döneceğim. Sonra bugün veya birkaç güne kadar Wattpad'de yazdığım hikayemin yeni bölümünü de yazacağım inşallah. Baktınız mı acaba Hayaller Denizi adlı hikayeme? Hala bakmadıysanız, bakıp bana fikrinizi sunarsanız çok sevinirim... :)

Güzel bir Pazar diliyorum hepimize; beklediğimiz yerlerden güzel haberler alabildiğimiz, yapmak istediğimiz uğraşlarımıza geri dönebildiğimiz güzel bir Pazar geçirelim ve günün sonunda da güzel bir haftaya girelim inşallah. Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...