11 Mart 2014 Salı

Öldü, Bir Melekti...




Bu şarkıyı dinlerken hep aklıma, sebepsiz ölen çocuklar geliyor. Bir savaşın ortasında, en çok ezilenler... Ve Berkin Elvan'da bunlardan biriydi. Bugün aklımda bir şarkı var sadece, o da Bir Melek Ölürken'di...

Ekmek almaya giderken, başına saplanan gaz fişeği ile uyanamadığı uykuya daldı Berkin Elvan. Ve şimdi o, hep 14 yaşında...

Sabah Gülben Show eğlenceyi durdurdu. Cesaretlerinden ve aldıkları bu karardan dolayı helal olsun diyorum. Konuğu Simge Fıstıkoğlu'ydu. Simge Fıstıkoğlu şöyle dedi yayında; "Uyumadan önce 45 kiloydu, 269 gün içinde 30 kilo verdi Berkin. Annesinin gözleri önünde günden güne eridi. Ve biz şimdi o 16 kilonun altında ezildik..." Ağzına, yüreğine sağlık Simge Fıstıkoğlu...

"Berkin'in orada ne işi vardı, o da oradan geçmeseydi, o da eyleme katılmış." gibisinden sözler edenlere bir sözüm var; O sizin de çocuğunuz olabilirdi, o siz de olabilirdiniz. Bu ülkede yaşayan her kişinin, eylem yapma, istediğini bildirme, ekmek almak için sokağa çıkma, istediği yerden geçme gibi hakları var. Aklınızı ve vicdanınızı kullanmayı öneriyorum.

O sadece, bir çocuktu. Şimdi çocukluğunu da, masumluğunu da aldı gitti. Cennete bir melek daha gitti, ve dünya biraz daha kirlendi... Allah Rahmet Eylesin Berkin Elvan'a. Ve ailesine de bol sabır diliyorum... Ateş düştüğü yeri yakar elbet, biz ne kadar üzülsek de ailesi gibi yanamaz içimiz, biliyorum...

Ve son olarak, Cem Adrian'ın da dediği gibi; "Veda etmeden gidilmez çocuk, bu vedadan sayılmaz çocuk. Bir Melek Ölürken, böyle sessiz durulmaz ÇOCUK..." Bir kez daha tüylerimi diken diken edecek bir şarkı benim için bu şarkı...

#BerkinElvanÖlümsüzdür

* Not; Aslında siyaset içerikli yazılar yazmıyorum fazla, ama biliyorsunuz bu gibi durumlarda susamam bir noktada. Buradan yazmasam da Twitter sayfasında aktif olmaya çalışıyorum. Çünkü susunca, kendimi kötü hissediyorum. Bu ülkede yaşıyorum ve kendimde söz hakkı buluyorum. 

Ama siyaset içerikli bir olay değil bu. Ülkemizin bir gerçeği. Ve bu durumlarda kendimi üzmemem, kendimi yıpratmamam istense de benden, ailem ve sevdiklerim tarafından, susamıyorum böyle şeylerde. Bu ülkede yaşayan biri olarak, vicdanım el vermiyor, kalbim acıyor. Ve siyaset aracı ve vakti değil bu, bu durumlar da birlik olma vaktidir. Daha çok can yanmasın. Berkin Elvan'lar ölmesin, yaşasın diye...!

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...