17 Ekim 2021 Pazar

2. Gemlik Kitap Fuarı - 16.10.2021

Bugün günlerden kitap fuarı gezme günüydü, 16 Ekim 2021 Cumartesi... :))


Korona sayesinde fuar yüzü göremediğimiz günlerden sonra, yeniden sahalarda idim. 4 kitap birkaç güzel sohbet ve bir de söyleşi ile sonlandırdım günü. Küçük yeğenim Defne Denizi ilk kitap fuarına götürdüğüm günün anısına kalsın istedim bu fotoğraflar da, bu yazımla beraber burada...

Fotoğrafını bulamadım ama sene 2013, aylardan Mart idi. Kağan Efe ile Bursa Tüyap Kitap Fuarına gitmiştik; Kahraman Tazeoğlu, Üstün Dökmen ve Esra Erol'un kitaplarını alıp imzalatmıştık. Özel günlerden biri olmuştu hayatımda. 😊

İşte o zaman demiştim ki, "Yeğenim büyüyecek, bir okur daha kazandıracağım kitap severler arasına!" İki sene sonra Kağanıma da kitaplar almaya başlamıştık, bir iki sene sonrasında o da okumaya başlamıştı... 

Sene 2021, bir okur daha kazandıracağım buraya not olsun bu da; Defne Denizimi de kitap severler arasına katacağız birkaç sene sonrasında... 😍 

Okusunlar, çok dünya keşfetsinler,  mutlu olsunlar, bunalmasınlar dönüp hep güzel hikâyelere sığınsın ve umut bulsunlar diye... <3 =)

***
Defnem daha küçük, kitaplara da henüz istediğimiz anlamda ilgili değil ama gördüğü güzel kalanlara atılıyor o da şu haliyle. Bugün gezerken ona uygun kitaplar bulamadım ilçemizin kitap fuarında ama onun da yeri zamanı gelecek yine inşallah...

Bugün fuarın ikinci günü idi, dün Antalya'da başlamış kitap fuarı ve Meroma "şayet sen de fuara gidersen afiş önünde fotoğraf istiyorum" demiştim. Ne yapmak istediğimi tahmin ettiyse dez kalabalıktan vs girişte de çıkışta da unutmuş. Antalya Kitap Fuarı pahalı imiş, pek indirim de bulamamış. Ben söyleşi dinler iken aradı, en sevdiğimiz yazarlardan birinin kitabını almış; Kimberley Freeman - Okyanus Ötesindeki Yıldızlar. 

"Ben de almak istiyordum onu ama 30 TL idi, almadım henüz." deyince, "Ben 40 TL'ye aldım, ne 30'u!!" dedi. Aslında afiş önü fotoğrafını çekmediği için gözüne kırmızı bant çekip kötüleme hakkım var ama yapmayayım dedim, ona 40 TL'ye aldığı kitabı hatırlatmam dokunuyor şu an; bu ceza ona yeter bence... =) 

* Bu yazıma yapacağınız her bir yorum "Geçmiş olsun Meryem" olarak iletilecek tarafımdan... 😁


Doğu Kitabevi'nden 3 kitap, Arkadya Yayınlarından 1 kitap alıp çıktım bugün fuardan kısacası. 30 TL'ye aldığım kitaba, Kimberley Freeman'ı almaya üstte yazdığım gibi karar verdim. İyi ki de öyle yapmışım, internette bile daha pahalıymış meğer.

Doğu Kitabesinden aldığım kitaplara gelince de, stand görevlisi Nuray hanımı tanıdım yayınevi sayesinde. :) Öyle samimi ve de içtendi ki, baya sohbet ettik ve bana önerdiği üzere önce Prof. Dr. Niyazi Kahveci'nin söyleşisini dinledim. Söyleşiden sonra da gidip Nuray hanımdan önerdiği kitaplar üzerine 3 kitap seçtik. Yeni Türk yazarlar keşfetmeyi de seven biriyim ben, 3 kitabı 30 TL'ye alabilme fırsatlarını böyle fuarlarda yakalıyor ve benim gibi kaçırmıyor iseniz; yaşıyorsunuz bu hayatı... :)) 

Velhasıl kitap isimlerimi de yazıp noktalıyorum bu yazımı;

Babil'de İki Melek - Ersin Özdil
Maria - Durukan İsgilip
Entrika Ve Yakamozlar - Cengiz Hortoğlu

İçinde okuduğunuz ve önce okumamı önerdiğiniz bir kitap var mı? Bana yorumlarda yazabilir misiniz? Sevgilerimle... :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...