8 Ağustos 2020 Cumartesi

Değişim Hep Var - Ağustos 2020


Başlıktan tahmin ettiğiniz üzere değişikliklerden bahsedeceğim elbette, ama gelişine göre devamı da nasıl gelirse! :)) Hepimize mutlu haftasonları olsun inşallah...


Ben bugüne geç uyanarak başladım, haftanın ilk yazısı da bugüne ve bu saate denk geldi ya bu yüzden. Sanki tüm haftaya yeni başlamış gibi hissediyorum kendimi ama tabii ki öyle değil, tüm haftam yazı yazmak haricinde yoğun da geçti. Sadece ben bu haftaiçi boyunca yazı yazamadım işte... 

Ama nicedir birçok kez "ekran görüntüleri" aldığım, birçok kez de sosyal medya hesaplarımın kaydedilenler kısmına eklediğim üzere artık dağ kadar olan alıntılarımı düzeltmeyi epey ilerlettim. Bir kısmını yeşil bir defterime yazarak "sürekli gözümün önünde olmasını" istedim yine, bir kısmını da telefon hafızamı doldurmaktan kurtarırken kağıtlara yazmayı ve pinterest hesabımda bir panoda saklamayı uygun gördüm... :)

Pinterest'i internet üzerindeki bilgisayarımmış gibi kullanmayı seviyorum bu anlamda da. 1 yıl öncesine kadar "Doğru Söze Ne Demeli? :)" adlı panomda, beğendiğim sözlerin fotoğraflarıyla görüntülerini paylaşıyordum. O panoyu burada bulabilirsiniz... Şimdi de "Not Ettiğim Sözler" adlı bir panoyu doldurmaya başladım; beyaz kağıtlar üzerinde cümleler ve de defterimden not ettiklerimin fotoğraflarını göreceğiz... O panomu da artık burada bulabilirsiniz... Ben pinterest sitesini aktif kullananlardan biriyim, kendimce tabii ki. Ya siz?

Demem o ki; pinterestte değişime gittiğim gibi, öğüt olarak aldığım notlarımda da değişime gittim. Paylaştıkça daha çok akıllanırız belki. Bugünkü paylaştıklarıma öğüt, tavsiye, dersler ve olmamız gerekenler dedim. Akıl vermek kolay, almak da öyle tabii ki; ama işin ciddi yanı uygulamakta sıkıntılar çekmeyelim. Yani inşallah... =)


Geçen hafta bugün, deli gibi güneşin önünde oturup yüzümün sanmasına sebep olmuştum Uludağ'a ailecek piknik yapmaya gittiğimiz gün ama doğayla iç içe olduğumuzdan ötürü ayrı bir mutluyduk hepimiz tabii. Üstteki fotoğraflarda görüyorsunuz, bir de utanmamış meydan okumuşum sanki güneşe! :) Mutluluk fotoğrafları diyelim, ne kadar savunmasız kaldığımı hissetmemden sebep doğanın içinde olmak zaman zaman tedirgin etse de; bir o kadar da seviyorum artık işte. Doğayla var olmaya devam ediyoruz, bu hayatın en öncelikli gerekliğinden çünkü; biliyorum... 

Bugün ve de bu hafta sonuna doğru olan 3 günlük zaman dilimi, boğucu havayla uğraşıyoruz. Beni bilen bilir, benden yana sıkıntı yok; bana sıcak olsun, benim kemiklerim ısınıverir ya! Ben bile az buçuk, yanmış cildimin sıkıntısıyla sanırım yorgun düştüm haftasonuna. Ama iyi bir haber, yanan cildimin verdiği sıkıntıları atlattım şükür ki. Bunu Farmasi'nin beyazlatıcı cilt sabununa, hazırladığım sirkeli suyumla yüzümü silmelerime, Farmasi'nin kuru ciltler için nemlendiren "Aynısefa yağı özlü cream balsam"ına ve de E Vitamini kapsüllerine borçluyum.

Eğer cildinizle ilgili bir probleminiz varsa, kızarıklık, yara izi, çabuk iyileşmeyen cilt yapısı gibi; eczanenize ve doktorunuza danışarak, E Vitamini kapsülleri de kullanmanızı öneriyorum. Benim cilt soyulmalarımdan yana sıkıntılarımı ve cildimdeki onarımı o kapsüller iyileştirdi. Üstelik sadece 2 günde! :) Nasıl mutlu oldum tahmin edebilirsiniz tabii ki; "deri değiştirme" olarak bakarsak bu duruma da, bir değişim de böyle söz konusu oldu bu hafta bana! =))


Gelelim Temmuz sonu Ağustos başı itibariyle, geçen haftalarda yazdığım yeni düzenlerdeki o ufak ama gerekli gördüğümüz değişimimize; ablam bayram öncesi 3 haftadır çalıştığı iş yerinden ayrıldı ve bayram sonrasında da görüşmeye gittiği üzere daha iyi şartlarıyla başka bir işyerinde çalışmak üzere anlaştı. :) Annem bayramdan beri evde bizimle, gündüzleri çocuklara bakmaya gitmiyor ama önümüzdeki hafta aynı düzen yeniden devam edeceğiz hataya.

Farkettim ki bu hafta, o üç haftada bile öylesine alışmışız ki yeni düzene; normali bu değilmiş gibi geliyor bazen bana da. Tabii annemin evde olması çok güzel öte yandan, ama okullar açılana ve eğitim düzeni oturana dek evlerinde olacak bizim kuzularla da... Yeni bir değişim söz konusu yani ama düzen aynı yani. Önümüzdeki hafta başında, annem gündüzleri çocuklara bakmaya ablamlara gidecek ve akşama dek gerek babamla gerekse de yalnız yazmaya okumaya ve ders çalışmalarıma devam edeceğim daha da sıkıca. İnşallah ablam da daha iyi şartlarla çalışmaya devam edecek ve çocuklarının yanında daha rahat olacak bu arada da... Bu da hayatımızdaki diğer bir değişim yani...


"Değişim Hep Var, Devam Etmek Mühim Olan" demek istemiştim bu yazım hakkında, başlığım o yüzden değişim adına... Benim de fikirlerim değişiyor ve gelişiyor bu sıralarda. Daha önce başladığımı yazdığım "Neuroformat akımının" benim fikirlerimde yarattığı değişim, her şeyin her fikrimin ve beklentimin aynı kalmak zorunda olmadığı oldu öncelikle. "Neuroformat Ve Ben" başlıklı yazımda anlatmıştım ya bunları, korkularım ve kendimi kısıtladığım yanlara ağırlık verdim şu sıra. Değiştirmem gereken bir yanım varsa, eskiden beri kendimi korkularımla kısıtladığım üzere geliştirdiğim tavırlarımdır bence. Onları değiştirir, etkilerini söndürür ve de kendime getirebilirsem kendimi; esas değişim de o zaman olacak sanki! :) Buna uğraşıyorum ve inanır mısınız bilmem, sırtımda 2 senedir cilt doktoruna da gittiğim, türlü türlü ilaçlar kremler de denediğim o sivilcelerim ve kaşıntılarım geçmeye başladı. 1,5 ayın sonunda başarabildiğime inanması bile zor geliyor, ama korkularım beni böylesi sıkıyorsa; en büyük korkularımdan biri olan böcek fobimle bile yüzleşmeye razıyım şu son süreçte! (O derece mi derseniz, o derece!)

Değişim hep var, korkmadan yol almaya devam etmek gerek belki de. Değişim hep var derken, bizim içimizde ve de dışımızda. Biz olduğumuz yerde kalırken birileri değişiyor, biz değişirken de öyle... İçimde bunları yazmak vardı tüm hafta boyunca işte. Aldı beni bir rahatlık daha, çok şükür işte... =) 


Sevgilerimle ve kısa zamanda yine görüşmek dileğimle. 
Yorumlarda bana son zamanlarda kötü veya iyi, iyi görseniz bile kötü olan nelerinizi değiştirme kararı aldınız yazar mısınız? :)
Umarım yazarsınız da görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...