6 Ocak 2019 Pazar

Pazar Yazısı #55 - Yılın İlk Pazar'ı #2019


2019'un ilk pazarı bugün, 06 Ocak 2019'dan bildiriyorum... :)


Yılın ilk pazarından merhaba! Bugün hem verimli olmaya çalışmaya devam ettiğim, hem de kendimi sorguladığım bir pazar oldu yine ama günü de kaçırmadım esasında... :) 

Son zamanlarda hem hayatımda etkin durumdayım, hem de değilim bence. 2019 benim için sakin başladı ama uyku düzenimi hala oturtamadım. 2019 başladı başlayalı hep geç yattım, çoğunlukla da geç kalktım... Yarından sonra başlayan hafta ile öncelikle bunu sağlama almam lazım. Bugün milat olsun diye düşündüm durdum, günlerdir uğraşsam da yine başaramadığımı görmek çok üzücü çünkü...

 Hareketlerimi yapıyorum, az boyutta olsa da etkin durumda kalmaya ve günlerimi en azından etkin geçirmeye uğraşıyorum ama bu da yeterli gelmiyor. Yeni hafta ile beraber, film izlemeyi devam ettirir halde iken daha çok yazı işlerime odaklanmam gerek yeniden! Yine uyku düzenine bağlanıyor ama aslında, bunu çok net biliyorum...



Bugün bir örgümü daha bitirdim, en azından hiçbir şey yapmıyor da değilim diye bunlarla kendimi avutur haldeyim... Üstte gördüğünüz beyaz bere dikilecek sadece, örmesi ve büzmesi bugün bitti.. Üstte göründüğü halinden sonra, ip geçirerek büzdüm ve böyle dikime hazırlamayı da, şu videodan öğrendim. :) Yazısını yazarım dikim işlemleri de bitince ama; alt kısmı lastik, sonrasında da saç örgüsü ve pirinç modellerini yan yana sıraladığımı da ekleyeyim buraya. Uzun zamandan sonra, ilk defa boyutunu tam tutturabildiğim bir bere oldu; şükür ki... :)


İlk olarak örgümü bitirdim, sonra da Black Mirror Bandersnathc'i izledim bugün...

Bu filme nasıl olur da, ama yine de bu böyle olmadı denebilir bilemedim sonrasında! Alanında ilk olan bir filmin, bu kadar acımasızca ve örnekleri çok varmışcasına eleştirilmesi garip geldi bana. Black Mirror dizisinin bir yapımı bu ve senaryonun gidişatını size seçenekler sunarak devam ettiriyor. Tabii geri dönüşler de sağlıyor, en nihayetinde bu bir ilk ve gerilim alanında amacını da yerine getirebilmiş bir film bence...

Şimdilik burada spoiler vermeyeceğim ama önümüzdeki günlerde, diğer bloğumda fikirlerimi yazmak istiyorum bu film hakkında... :) Bana göre çok kötü değil, bir ölçüde başarılı idi. Gerçekçi sahneler vardı ve o hissiyatı size veriyordu. Ama benim Black Mirror dizisini sürekli takip eden biri olmamam da bu yoruma sebep oluyordur belki, diye de düşünüyorum. Ben gerilim filmlerine bile çok tahammül edemediğimi bugün gördüm, daha fazlası olsa benim için ağır olurdu. Bu film bana göre, yeterli gerilim dozundaydı! :)

Velhasıl yılın ilk pazarını böyle geçirdim; verimli, etkin ve de kendime çözümlerle yaklaşabilme potansiyeli içinde... :) Umarım yeni hafta da hepimiz için iyi gelir geçer. Planlarımız amaçlarımıza ulaştırır... Sevgilerimle. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...