15 Ekim 2017 Pazar

Pazar Yazısı #38 - Sessiz Bir Haftanın Ardından


Bu hafta hiç yazmadım bloğuma, sessiz bir haftanın ardında bir Pazar yazısı çıktı meydana... Bundan önce en son, yeni haftaya başlamadan önce -geçen haftanın bugününde- bir örgü üzerine yazı yazmıştım; o yazım burada...


Bu hafta bloğuma yazmak açısından sessiz geçmesinin esas nedeni ders çalışmaktı ve bir diğer nedeni de kendi kendime kalmak istememdi. Amaçlarımdan ilkine ulaştım; bu hafta içinde bir dersin daha ara sınav ünitelerini çalışmayı bitirebildim. 5 dönem dersimden çalışmadığım 2 dersin (Yeni Toplumsal Hareketler ve Çevre Sosyolojisi) ara sınav üniteleri kaldı.. Bu hafta sessiz kalmama sebep olan dersim ise, Türkiye'nin Toplumsal Yapısı dersi idi...


Bugüne sabah 12.00'de zor uyanarak başladım aslında, ama devamı bu hafta kadar verimli geçti en azından... :) Annem ve babamla kahvaltı ile bol magazin haberleri ve Türk filmleri izleyerek başladık, sonrasında örgü planlarım ile devam ettim güne. Keyifli idi, kendi kendime kalma girişimlerimden birini daha başarılı bitirip kararlar dizinimi oluşturdum sonrasında. Pazar amacına uygun devam etti yani...

Yeni haftaya birçok geç kalmış ve plana eklenmiş yazı planım var şimdi, bir de yeni başladığım örgülerimin planları var tabii. Bazı pazarlar fazla plan içerikli, bu pazar benim için öyle idi. Geride bırakmak üzere olduğumuz hafta sürprizleri ile başlamıştı bizim için ve başarılı şekilde de bitti şükür. Öğlen sonuna doğru kahve keyfi ile günü ertesi güne hazırlanmaya ilerlettik annemlerle ve sonrasında da babamı işe gönderdik. Ve bugünün gün batımı da "işte öyle bir şey." demelikti, daldırıp götüren ve "ohh!" dedirten... Umarım yeni haftanın da sonunda hepimize "ohh!" dediğimiz günleri yolcularımız önümüzdeki pazar...



Benim akşamım bu hafta boyunca çalıştığım "Türkiye'nin Toplumsal Yapısı" dersinin son ünitesini bitirme çabasında geçti. Bir de akşamdan sonrasında deli gibi mide şişkinliğim ile geçti. Bu yazıyı o sebeple geç yazabiliyorum zaten, şükür ki geçti ama daha 10-15 dakika oldu geçeli. Dilerim olmaz bir daha demek istiyorum, güzel geçen bir hafta da olsa 3 kez yaşadım bugünkü mide şişkinliğimi ve bu garip bir rahatsızlık kalbimi rahatsız eden. Hassasiyetim var ama bazen anlamadığım sebeplerden de oluyor şişkinliğim resmen.. Anlamak zor şimdi...

Oradan oraya atladım yine, üzgünüm. :) 1 haftada epey özlemişim yazmayı, sessiz bir haftanın ardından yazarak geri dönmüş olayım yine dedim. Planlarla dolu bir pazar'dı, önümüzdeki haftaya da bu mutlulukla ve verimli günlerin ardından yine Pazar'a kavuşmak dileğimle... 

Hepimize mutlu ve yine sürprizlerle dolu bir hafta olsun dilerim. Sevgilerimle... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...