4 Nisan 2015 Cumartesi

Çiçek Toplama Mevsimi Gelmiş...



Bahar mevsimi, bana göre çiçek toplama mevsimidir. Çiçek toplamaya çıkmadığım onca seneler boyunca, ya arkadaşlarım ya da annemler topladı bana bahar çiçeklerini; Duygum, Damlam, Sedam... Şimdi sıra Kağanıma geçmiş belli ki. :) Kuzum daha nice nice çiçekler toplasın inşallah bizlere.... 

2 gündür Kağanım çiçekler topluyor dışarı çıktıkça ve çiçek koklamaya da bayılıyor resmen. Üstteki resimler dün topladığı çiçekler. Bu sefer 5 sarı çiçek, bir de gelincik toplamışlar Annannesi ile. O ellerinden çiçek almak öyle güzel bir duyguki. Nice nice çiçekler almayı nasip etsin Allahım o güzel ellerinden. Maşallah kuzuma... :)


Çiçekleri, dün annanne ile parka çıktıklarında toplamışlar dönerken. Hepsini bana verdi, sonra sadece kırmızı gelinciği aldı eline. Biraz kırmızı aşığıyız da ikimiz de. Bende en çok kır çiçeklerinden kırmızı gelincik ile beyaz papatya severim... "Aşkım hadi fotoğraf çekeyim seni öyle" dedim kırmızı gelincik'i almışken eline. Sonra sarı çiçekleri de uzatıp, "bunları da al hadi." dedim. Beyfendi; "Olmaz, onlar dursun. Bak bu çok güzel koyuyor." diyerek kokladı gelinciği, mest olmuş şekilde... :) Maşallah tekrar kuzuma... 

Doğaya aşık ve doğallığa saygılı, insan ırkı haricinde doğaya ve hayvanlara karşı sevgi dolu olur inşallah Kağanım ve tüm çocuklar; sonsuza dek... 

Bize bahar geldi yani. Ya size, bahar geldi mi? Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...