27 Eylül 2012 Perşembe

Mevsim Değişikliği Beni Mahfetti


Yaz mevsiminden, Sonbahar mevsimine geçişlerde çoğunlukla zorlanıyorum ben. Bu sene de baya zorlu geçti. Biraz kendime dikkat etmediğimi itiraf ediyorum. Ama mevsim değişimlerinlerinde dikkatli olsan da işe yaramıyor bazen, biliyoruz ki...

Tam bu sene sakin atlatacağım galiba demiştim ki; sırt ve bel ağrıları, sürekli uyuma istekleri ve ardından geniz yanması dertleri çıktı başıma. 1 haftadır sırtımı sararak yatırıyor annem ve 2 gündür de Eniştemle babamın aldığı ilacı içiyorum. Ablam ve Annem sürekli sırtımı ve ayağımı sıcak tutmaya uğraşıyor. Ailem seferber olup beni epey toparladılar. Fakat hepsinin kendime iyi bakmamamdan kaynaklandığını konusunda azarımı da işittim bol bol... :)

Ama şükür ki 2 gündür güzel terledim, epey toparladım. İçtiğim o antibiyotik sayesinde... Ve sonunda boğazımda azıcık gıcık harici bir şeyim kalmadı.

Kaç zamandır yeniden yazamama sebep, grip başlangıcımdır. Ablamlarda bizdeler 1 haftadır. Vaktimizi dolu dolu geçiriyoruz, fırsat bulamıyoruz birçok şeye... Kağan sağolsun tüm günümüzü dolduruyor. :)

Aman he siz siz olun şu mevsim değişimlerinde sırtınızı kalın giyinin, ayağınızı sıcak tutun. İşiniz sonraya kalırsa, kendine dikkat etmiyorsun laflarına fazla maruz kalırsınız. Aynı benim gibi. :)


Yarın Sındırgı'ya yolcuyuz hayırlısıyla efendim. Çıkış Belgemi almaya ve okuduğum küçük ilçemi ziyaret etmeye gidiyoruz. Arkadaşlarımsız orası boş gelecek muhtemelen. Neyse ki komşularımızı ve öğretmenlerimi göreceğim en azından. 3 ay sonra Sındırgı'ya gitmek yeniden, enteresan olacak... Hayırlı yolculuklar olsun inşallah, Sağ salim gitmek ve dönmek dileğimle...

Sağlıcakla kalın, Sevgilerimle... :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...