21 Ağustos 2012 Salı

Bayramlarda Çocuk Olmak İstiyorum


Bayramlarda çocuk olmak ve bayramın tadını doya doya çıkarmak istiyorum. Bayramlar benim olsun yeniden, doya doya şeker yiyeyim istiyorum. Artık yanımda bir eşlik eden olmayınca yediğim şekerin tadını küçüklüğümdeki gibi alamıyorum.

Ablam yanımda olursa, kuzenlerim yanımda olursa ya da arkadaşlarım yanımda olursa, yediğim şekerlerin de, dolma ve baklavaların da tadı bir başka güzelleşiyor. Küçükken evdeki dolmaları ve şekerleri ablamla arada derede kaçırır, çerez gibi yerdik. İşte dolmanın asıl tadı o anda çıkıyordu meydana, biraz munzurlukla. :)

Şimdi aynı munzurluğu bazen babamla yapıyoruz. :) Ama eskileri özlüyor genellikle insan. Geçmişte kalan anların tadı ve cazibesi bugünlere nazaran çok fazla oluyor daima. Ama Eskileri özlesek de, bayramlarda ne kadar kalabalıksan o kadar yeniyor evdeki herşey. Sevdiklerinle bir arada olunca; dolmalar çerez gibi gidiyor, şekerlerse lüp lüp...

Eskileri bu kadar övüyorum ama, şimdiki bayramları da sevmiyor değilim. Bir farkı var şimdiki bayramların, küçük değilim ve bayramlarda küçük olmanın tadı benden sonra gelen küçüklerimin. :) Ama sevdiklerimle kalabalık bir bayram geçiriyorsam eğer bende çocuk oluyorum birden. Eskilere dönüyorum, çocuklar gibi mutlu olup şekerleri yemeye dalıyorum.

Ve Bence bayram; Küçüksen veya sevdiklerinden oluşan kalabalık ile geçiriyorsan, Şekeri, baklavayı ve dolmayı paylaşacağın sevdiklerin yanındaysa güzel...

Sevdiklerimizle şeker tadında nice bayramlar geçirmemiz dileğimle... İyi bayramlar diliyorum...

Fakat...


Bayramlarda veya başka zamanlarda çocuk olmayı istememin bir sebebi daha var, yazımı bitirmeden eklemek istiyorum...

Terörden ve bu kötü şeylerden haberdar olmamak istiyorum bazen. Küçüklüğümde bu kadar korku dolu değildim. Daha mı azdı, ya da bana mı hissettiriliyordu bilmiyorum ama, Her şehit haberinde, her saldırıda yıkılıyorum. Tüm neşem kaçıyor. Ve dün dayımın nişanından geldikten sonra aldığım tüm haberlerle aslında tüm bayram bitti benim için... 

Şehit olan Tüm vatandaşlarımıza ve Askerlerimize, Allahtan rahmet diliyorum. Yakınlarına da baş sağlığı ve sabır diliyorum... Yaralılarımıza da acil şifa versin Allahım inşallah. Diliyorum bu son olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...