11 Temmuz 2012 Çarşamba

ÖMSS Ve Bekleyiş

Yaklaşık 2 ayı doldurmak üzereyiz ÖMSS sınavının sonuçları açıklanalı. Bende ÖMSS'ye giren ve umutla tercihleri bekleyenler arasındayım. Bekleyiş sona eriyor mu bilmiyorum. Ama en son verilen ÖMSS Tercih Kılavuzunun açıklanma tarihi olan 11 Temmuz, Yarın sabah, beklenen gün, sonunda geldi işte. 11 Temmuz-20 Temmuz arası tercihler yapılacak.

Sanırım heyecan biraz var. Ancak daha çok merakım var.
-Sonunda tercihler yapılacak mı?
-Nasıl olacak?
–Ve sonuçlar ne zaman açıklanacak?

Hem merak içindeyim, hem de endişe. Nasıl olacak mevzusu çok karıştırıyor kafamı… Bekleyiş yaklaşık 2 aydır sürüyordu, tüm adaylar için. Saat verilmediği için yarın belirsiz bir zamanımız nette haber köşelerine bakmakla geçecek. Ama umarım sonrasında güzel olsun her şey. 

Yarın aslında güzel bir gün olacak Allahın izniyle. Kağan Efe’m ile gelecekler eve ablamlar, öğlene veya öğlen sonuna. Umarım bir aksilik çıkmasın. Sağlık sıhhatle gelsinler evlerine… :)

Benim gibi ÖMSS Tercih Kılavuzunu bekleyen tüm arkadaşlarıma, gözümüz aydın demek istiyorum. Erken mi bu göz aydını dilemek bilmiyorum… Ama dilerim her şey gönlümüzce olsun. Allah yardımcımız olsun… J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...