19 Nisan 2020 Pazar

Pazar Yazısı #66 - Evde Kal Pazarı


Hepimiz aşinayız, evet "evde kalıyoruz" ve "evde kalacağız"... Başlığın "Evde Kal Pazar'ı" olmasını istemezdim ama bu sıra başka bir şey konuşamaz haldeyiz, nicedir Pazar Yazısı da yazmayınca son zamanların konusu oldu yine başlığımız... :)


Herkesin evde olduğu Pazar'lara elbet alışığız ama bu zamandaki alışkanlıklar, yemeye içmeye ve birbirimize takılmaya doğru gelişmeye başladı. Ben de kendimi bugün ders çalışmaya verdim yeniden; günlük planlarımın tamamını yerine getiremedim ama haftalık ders çalışma planlarını tamamladım şükür ki... :))

Bu karantina günleri bana E-kpss'ye sıkı çalışmak üzere bir fırsat sağladı ya, müzik dinleyerek ders çalışmayı özlediğimi de fark ettim bu hafta. Eksiler kadar artılar da var yani, ama süreçle hem bağımlı hem bağımsız durumlar bunlar...

Odaklanmakta zorlanıyor musunuz, ben ciddi anlamda zorlanıyorum misal şu ara.. Ders çalışırken odaklanabiliyorum biraz, bir de film izler veya egzersiz yaparken... Ki baktım internette birçok yazıyla uzmanlar olağan olduğunu söylemiş bu durum için. 

Aşırı kaygı bozukluğum ya da stresim yok şükür, kendimi uzak tuttuğumdan sebep o durumlardan. Ama ayıkken durum böyle, yatmaya doğru bir korku veya hüzün çöküyor içime, sabahına da ya ağlamış gibi göz kenarlarımda yaşlarla ya da kötü rüyalar ile uyanıyorum... 

Dualar dinliyorum, okuyorum, uzmanları dibliyorum. Derken günüm bazen de hepsinin bir şaka olduğunu söyleyeceklermiş hissiyle bitiyor. "Geçip gidici bugünler ya, yaşam gibi; neden büyütüyoruz o zaman?!" diyorum. Sabahına "Bugünü hem tek hem de son günmüş gibi" yaşamaya yeniden başlıyorum. Ben kendimi müzikle, su sesi okyanus yağmur sesi veya piyano sesi gibi smr videoları ile sakinleştiriyor ve anda tutuyorum. 

Aslında en çok bu süreçte anda kalmayı unutmamak gerek, hayalleri de öyle ya; bu pazar yazısında bir söz olsun, bu hafta planlara daha da odaklı ve hayalleri geri plana atmadan geçireceğim günlerimi. Daha da fazla, yapamayacağım şey değil sonuçta... :)

Velhasıl bir Pazar daha bitiyor ve bir hafta daha tabii ki, hayırlarla gelsin yeni hafta da.. Bizler evdeyiz de dışarı çıkmak zorunda kalanlara yardım etsin Allahım; hastalara şifa olsun, ülkemizden ve dünyadan silinsin tüm virüsler diyerek de bu yazımı bitiriyorum işte. 

Kendimi yazıyla rahatlattım gidiyorum. Mutlu bir haftaya, amacına uygun geçirilmiş günlere; nice pazarlara sağlıcakla...

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...