13 Eylül 2013 Cuma

Dile Kolay, 30 Sene



Dile Kolay 30 sene oldu onlar evleneli. 
Resimdekiler annem ve babam, Sındırgı-Çaygören Barajı 24.04.2011... :)



 Bu 10 Eylül'de canım annem ile babamın evliliklerinin 30. yıllarını bitirmelerini kutladık... Onların evliliği 31'inden gün aldı. Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yıllara inşallah... :)

Herşeye rağmen sevgi ve saygı çerçevesinde giden evlilikleri oldu annemle babamın. Ve ablamla bana hep doğruyu öğretmeye, güzellikleri göstermeye çalıştılar. Zorlukları da yaşadık güzellikleri de şükür. 

Ama çok da bilirim, evliliğin tadı tuzu dedikleri tartışmalarını. Bazen dozu da kaçar hani o tuzun. :) Şükür ki sabırları, saygı ve sevgileri bitmedi, onların ve ailemizin. Bir arada daha nice güzel günlerimiz olacak inşallah... :)


Ve...
Annem babama ve ablama birçok teşekkürüm var benim. Ama öncelikli teşekkürüm; hastalığımda ve hayatımda sabırla ve sevgileriyle benimle savaştıkları için, çok teşekkür ediyorum... :) Ve geri kalan teşekkürlerimi 4 maddede toplarsak, özetle; 

İyi ki benim ve ablamın anne-babasısınız,
İyi ki 30 sene önce bu evliliği yapmışsınız, 
İyi ki anlayışlı ve çözüm bulucu ailem var sizler gibi, 
Ve İyiki hep yanımızdasınız...



Resim; 20.04.2012 tarihinde Ömss Sınav Günüm sonrasından. Yer: Balıkesir. :) 

Yüzünüzden gülümsemeniz, bedeninizden sağlık eksik olmasın inşallah. 
Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun. Nice 30'lu-60'lı yıllarımız olsun, sağlık sıhhat ve mutlulukla. :) 

Allahım zamanı gelince bana da sizin gibi bir evlilik nasip etsin... 
Tartışmaları uzun soluklu olmayanından ama! :D

Tartıştığınızda üzülsem de, ki bence bu çok normal, siz normal karşılayın. Beni biliyorsunuz, bende böyleyim. Sanırım böyle de gideceğim. :) 



Not: Tartışma konusu işin şakasıdır. Elbet her ailede olacaktır. Sanırım sevmesem de buna sabretmem gerek. :) Sevdiğim insanlar tartıştığında ve birbirlerine küstüklerinde, sorunlarını kısa zamanda benimle ya da birbirleriyle çözemediklerinde bu benim için çoğunlukla büyük bir sorun veya dünyanın sonu gibi görünmeye devam edecek. Üzgünüm. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, Sevgilerimle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...