23 Ocak 2013 Çarşamba

Kararlı Düşüncelerim Var Artık


Düşündüm Taşındım, yeni kararlar almak üzerine planlar yaptım. Artık planlı programlı bir insanım. :) Evet Başlayalım;

Her ne kadar dürüstlüğümle övünsem de; benim de söyleyemediklerim var iç dünyamda. Kimi zaman mahkemesini yaptığım kendi kendime. Ve bu söylemediklerim içimi sıkıyordu bir süredir. Belki de bir süredir bundan ötürü yorgundum. Ama demiştim ya İçim umut doldu diye, Tamara abla ile tanıştıktan sonra.

İlk kararımı bu sıkıntıdan kurtulmak için aldım. Söyleyemediklerimi kilitledim, aldığım kararlar neticesinde kalbimin bir köşesine. Ne olsa söylesem de bir işe yaramayacak, dedim. Ve yeni yeni kararlar aldım.Sağlığım adına kararlar, ruhumu mutlu etmek adına kararlar. Söyleyemediklerimin mahkemesini de zaman aşımına uğradı saydım. :)

Tertemiz kararlar ve planlar yapmaya devam ettim sonra. Değişmeye değil, bunu hiçbir zaman düşünmedim. Aksine yeniden yenilenmeye dair planlarımı hazırladım... Aldığım kararların doğru olduğuna inanarak devam ediyorum yoluma. Hepsi sağlığıma yeniden kavuşmak adına... Belki de geç bile kaldım... Bu kararlar; gün içinde sağlığıma dikkat etmek üzere, derslerime ve yapmak üzere aklımdaki düşüncelere zaman ayırmak üzerine planlandı...

Sonra; Bazen ne kadar çok çabalasam da sonunda tek üzülen olmaktan yorulduğumu anladım artık. Çabaladıkça yapamadığıma emin olduğum şeyleri daha faz ruheviyatımı etkileyecek düzeye getirmemeye karar verdim...

Bu kararların hepsine uyma üzerine sözler verdim kendime... Sağlığım üzerine toparlanmayı ailemin emekleri ve sevgisi için gerçekleştirmeyi istiyorum. Onların mutluluğu benim mutluluğumu, benim mutluluğum da onların mutluluğunu doğuruyor sonuçta. Umarım yapacaklarım sürekliliğini, süreklilikte iyi sonuçları doğurur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...