26 Haziran 2017 Pazartesi

Teknolojiden Yana...


Başlıkta "Teknolojiden Yana Şanssızım" diyecektim ama şimdi okuduğum kitaba göre (İyimser- Laurence Shorter) böyle söylememem gerek, düşünce gücüyle de yerleşiyormuş olaylar hayatımıza. Bunu elbet biliyorum ama siz söyleyin, her teknolojik alet mi bana karşıdır? :)



Teknolojinin benden yana ne derdi vardır anlamıyorum, anlamaya çalışmıyorum da üstelik. Çünkü öyle bir şeyi düşünmeden kullanıyorum teknolojiyi, ya da yıllar öncesine kadar öyleydi.

Donanım değilse de yazılım konusunda bilgisayarlarda kullanabileceğim ve yeri geldiğinde kurtarabileceğim durumlara yönelik bir bilgim var. Telefonlardan yana ise, yeri gelince onlara da sistem yükleyebildiğimi geçmiş senelerde gördük. Ama bilgisayarda meydana gelen; ekran kayması, mavi ekran ve de dün karşılaştığım beyaz ekran mevzuusu epey can sıkıcı olmaya başladı zamanla... Dilerim tekrarlanmaz ama dün karşılaştığım beyazlaşan ekran, birkaç gün öncesinde Kağanımın düşürdüğü bilgisayarımın ekran kartının yandığına delalet ediyor sanırım...

Daha 1,5 ay önce mavi ekran sorununun üzerine Bilgisayar Hastanesi'ne gönderdiğim bilgisayarım, şimdi de beni beyaz ekran sorunu ile tehdit ediyor ve tehditlerinde de başarılı oluyor... Halim durum komedisi resmen. :)

Diyeceksiniz ki; günümüz teknolojisinde bilgisayar yoksa telefonunla veya tabletle hallet işini. Bu bloğu oralardan değil, bizzat bilgisayardan yazmayı seviyorum ama ben... Buralardan yazmayı geçeyim desem, düzenlemek işkence. Bir de herşey blog yazmak da değil; benim bilgisayarımda düzenlediğim dosyalarım var, sakladığım birçok resim dosya şiir ve eski yeni yazılarım... Bunları tablette yapabilmek hiç kolay değil ne yazık ki. Yazmanın en iyisi kalem ve kağıtla ise, ondan sonra geleni ise bilgisayarımın tabletinde yazmaktır... :)
Şanssızlık değil sınanma diyelim madem, çağırmamaya ve düzgün çağrışımlarda ve düşüncelerde olarak şu an yenisini alamayacağımızdan ötürü bayram sonrasında bir güne büyük masraf çıkmaması adına dua ediyor ve hayal ediyorum...

Bugün bilgisayarımı açtığımda; dün öğlen kapattığımdan bugünün akşamına dek açmamıştım bilgisayarımı ve 2 saatlik açık kaldığı süre zarfında hiç sorun çıkarmadı. Kesin sınanıyorum ama o fırsatı D dosyamdaki dosyalarımı yeniden eksikleri ile depoladım ve kendimi garantiye aldım kendimce. Bozulmasın diliyorum, bozulursa da dosyalarımı kurtarayım demiştim. Umarım herşey güzel olacak.

Teknolojiden yana şansımız bol olsun, iyi şeyler hayal edip iyi şeyler bulalım. 4 telefonu olup 4ü de arızalı seri olan, tek bilgisayar alıp onu da hatalı üretim olan bilgisayarı denk getirebilen ve de dün bilgisayarım bozulmadan hemen öncesinde fotoğraf makinesinin bataryasının deşarj olduğunu keşfeden biri olarak; YALNIZ DEĞİLSİNİZ TEKNOLOJİDEN YANA ŞANSSIZ DOSTLARIM. " Teknolojiye düşkün ve hakim olan bizler sınanıyoruz sabır yönünden diye düşünüyorum yine de...

Sevgilerimle. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...