21 Mayıs 2016 Cumartesi

Dikkatsizim, Galiba Yorgunluktan


Dikkatsizliğim hakim bu aralar, en belirgin olayını da dün yaşadım bu durum hakkında. Sene başından beri 21-22 Mayıs diye bildiğim finaller, meğerse 4-5 Haziran'da imiş. Hata ediyormuşum meğer, taa ne zamandır yanlış geri sayım yapıyormuşum. O sebepten, hatamı düzeltmeye geldim bugün. Sevgilerimle, başlıyorum...



Gelin anlatayım bakın nasıl oldu bu dikkatsizlik hadisem; Benim sene başında aldığım sınav tarihleri hala geçerli sanıyorum ben. Vizelerin sonuna dek tarihleri takip ettim de, nasıl oldu ise yorgunluktan mı nedir girmedim son sınavlar açıklandığından beri işte Aöf'nin sitesine. Vizeler sonrası zaten 1 ayım var çalışmak için dedim ve verdim kendimi derslere yeniden, kendimden emin bir şekilde. :) Meğer ikinci dönem başına kalmadan değişmiş demek ki, öyle bir belirti olmamasına rağmen benim tahminim bu üstelik. (Üstteki resim, bugün Aöf'nin sitesinden aldığım screen görüntüsü. Yani dönem sonu sınavlarına 13 günümüz var daha, sakin olalım.)

Burada 1. notumuz; Kendinden emin dahi olsan, tedbiri elden bırakma. Kontrol et, iyice emin ol ve devam et...

Dünden beri net olarak anlamış bulunuyorum ki, pek dalgınmışım ben bu sıra. Bu nasıl dalgınlıktır ve yorgunluktur bilmem, bu sene derslerden epey yorgun düşmüşüm. İlk dönem yapabilirim yetiştirebilirim sanıp 9 ders birden almamdan ötürü olsa gerek; bu sene derslerden değil de, sınavlardan çok çabuk bıktım. O sebeple, finallere sarılayım bu dönem 7 dersin 7'sini birden vereyim derken fazla dalgın oldum çıktım...

Ben yorgun hissediyorum kendimi, beynen yorgun hem de. Vücut yorgunluğundan da beter olabiliyor bazen. Aslında ikisi de birbirine bağlı da; beden yorgun ise vücudu yoruyor, vücut yorgun ise bedeni. Ama beyin yorgun olunca da, insanın hali bir başka oluyor. Hepten yorgun düşebiliyorum bu sıra işte bende. Ne zamandır düşünmek yoruyor beni, akışa kapıldım gidiyorum. Meditasyon mu? Beynimi boşaltmayı becerebiliyorum ara sıra da olsa. İşe de yarıyor. Ama bu zamanlar dersler haricinde pek fazla bir şey yapabildiğimi de söyleyemem yine. Nasıl yorgun düştü isem, beynimin kapasitesini zorlamak için uğraşacak halim kalamayabiliyor. :)

2. notumuz; Beyninin kapasitesini zorlamak için candan uğraş gösteremeyecek kadar yorma kendini. Sonrası tamamen fiyasko oluyor ve hep aynı şeylere devam ediyorsun.

Şimdi sınavlara son 2 haftam var. Kendimi yormadan bu süreci lehime çevirebileceğim, fırsatları kaçırmamak için uğraşıyor olacağım inşallah. Kaldı ki, bu durumu kendi şansım sayıyorum, 5 dersten geçebilirim ancak diyordum düne kadar. "Şimdi geriye kalan, tam hazırlanamadığım 2 derse de dolu dolu çalışarak 7 dersimin 7sini birden verebilirim." diye inanıyorum. Allah sevdiği kuluna eşşeğini önce kaybettirir sonra da buldurur derlermiş ya, benimki de o hesap oldu çok şükür işte...


Son olarak 3. notum ile; Fırsatları şansa çevir, lehine çevirmek için uğraşmayı ihmal etme. Ne kadar yorgun olursan ol!

Diyorum ve bu yazımı da burada noktalıyorum izninizle. Okuduğunuz için, Allah bu kıza akıl fikir versin dediğiniz ve demeseniz de bu kızın böyle bir duaya ihtiyacı olduğunu kavradığınız için, bana katlandığınız için teşekkür ederim. :) Beraat Kandili bugün; kandilimiz kutlu, dualarımız kabul olsun inşallah. Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...