6 Ocak 2015 Salı

Cesaret Veren Hediyem


Bir posta geçti elime dün, ince bir sürpriz ptt kargosu... 
2 gün önce geleceğini öğrendiğim, ancak hiç böyle birşey olacağını düşünemediğim bir hediyeydi elime aldığım. 
Mero'm dediğim, arkadaşım Meryem'dendi bu hediye; ki burada da hayatımdaki yerinden ve dostluğumuzdan bahsetmiştim...

Merom öyle güzel bir hediye hazırlamış ki bana, elime aldıktan sonra içimden şöyle geçti; çok istediğim bir kitap da olsaydı bunun yerinde, böyle mutlu edemezdi herhalde... İhtiyacım olan destek böyle bir şey miydi ne, Merom bana bir kez daha cesaret ve azim verdi. Tekrar teşekkür ederim canım... :)

Yanınızda cesaret veren insanlar varsa, hayat çok güzeldir bence. Şükür benim az da olsa, öz dostlarım ve ailem dediklerim var yanımda böyle...


İşte cesaret veren hediyem; Meromun benim blog yazılarımdan en sevdiklerinden birkaçını toplayıp yaptırdığı, Yıllar Geçerken Didem adlı ince ve anlamlı bir kitap...

Bu o kadar güzel bir hediye ki; bana inandığının somut örneği ve bana bir önizlemesinin bile nasıl hissettireceğinin vereceği cesareti tahmin etmekten öte istemek ve harekete geçirmek için bir destek... Her düşünerek alınan hediye, özel hissettirir ya insanı; böyle emek verileni ise daha da mutlu ediyor insanı. Ben yine özel hissettim kendimi ve çok mutlu oldum, çok şükür...

Elimde böyle bir şeyi tutuyor olmak bile çok güzel. Ve hep yinelediğim gibi, bir gün yazar olmayı çok istiyorum. Kendi yazdığım kitapların yazarı olmak istiyorum. Ve eskiye nazaran daha da cesaretliyim buna şükür. Dünden beri elimde tuttuğum önizleme tadındaki bu kitap ise, daha da arttırdı cesaretimi. Üstelik bu önizleme, kitabım var artık dedirtti... :)


Diyecek lafım kalmadı daha fazla, bu mutluluğu daha da nasıl anlatabilirim bilmiyorum doğrusu; hayallerimi gerçekleştirmeyi istediğim kadar, bunu benim gibi isteyen sevdiklerimin de olması beni çok mutlu ediyor diyorum son olarak. Başta ailem, sonra dostum dediğim arkadaşlarım. Hepsine de teşekkürlerim büyük, destekleri ve varlıkları için... 

Meroma ise, böyle cesaret ve destek içeren bir hediye için teşekkürlerim çok büyük. Varlığını ve desteğini benden esirgemediğin için ve Merom olduğun için teşekkür ederim, iyi ki varsın sen... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...