23 Nisan 2013 Salı

O Benim Dünya'm


Bugün 23 Nisan. Ve Benim Canımın Diğer Yarısının Doğum Günü Bugün. :) Her insan gibi doğarken kesildi göbek bağımız annemle ve gönüllerimiz bağlandı ardından. Ve o bağın kopması mümkün değil artık. Annem, benim hayattaki sahip olduğum en güzel şey...



Annemle ilişkimiz bir anne-evlat ilişkisinin yanında sırdaşlığı da, hayat arkadaşlığını da içeriyor. Ve bu bir evladın sahip olabileceği en güzel şey. Hep söylerim, hayatta büyük bir sınavım var. Ve bu sınavda bana destek Babam, Ablam ve beni çok iyi anlayan Annem varken bana bir şey olmaz... :) Allahım hissettiğim şu mutluluğu herkese yaşatsın...

İyiki doğdun annem. İyi ki benim annemsin. Hayatta sahip olduğum en güzel kişi sensin. Mutluluğumsun, hüzünlerime ortak, hissettiklerime tercümansın. Ve bu hayatta sana sahip olduğum için ne kadar mutluyum, ne sen bilebilirsin, ne de ben anlatabilirim... İyi ki varsın... :))


Annem hep der ki; "Analı kuzu, Kınalı kuzu." :) Allahım kimseyi annesiz, hiçbir anneyi de evlatsız bırakmasın inşallah. Allahım onları başımızdan eksik etmesin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...