3 Şubat 2013 Pazar

Bu Pazar, Başka Pazar



Herkese İyi Pazarlar Olsun.

Bu aralar havalar güzel gidiyor.

Sizlere Annemin objektifinden çekilmiş 2 gün öncesindeki resim ile giriş yapmak istedim. :)

İzlemeye doyamadığım o güzel manzaranın resimleşmiş hali.

Teknolojinin gözünü seveyim. :) 


Evet; Bu Pazar, Başka Pazar. İlk işime girdiğimden beri İlk Pazar'ım. Hala garibim esasında. Çalışmaya başlayalı 3 gün olmuş olmasına rağmen, Evde İş olmasından dolayı mıdır bilmem, işe girmiş olmamdan değişen tek şey gün içinde değişik bir uğraş içinde bulunmak olmak. O kadar...

İşim diye bahsettiğim daha öncede söylediğim gibi; kurum ve kuruluşlarla yaptığımız ağaçlandırma etkinlikleri düzenlediğimiz bir şirket. Bende şu an kurum ve kuruluşları bilinçlendirmek ve kampanyamıza destek vermelerini sağlamaya teşvik etmeye uğraşıyorum. Henüz pek bir başarıya ulaşabilmiş değilim ama, bulunduğumuz ay dolayısıyla biraz da... Eh bir de çeşit çeşit insan var biliyorsunuz. Kimi olumlu bakıyor, kimi olumsuz.

Bugün başka Pazar demiştim ya, cidden başka bir Pazar gibi hissediyorum. Bu arada gün içinde bu kadar telefon ile konuşmamış olduğumdan, genellikle mesajlaşmayı tercih eden biri olduğumdan, azıcık kafam bulanıyor ve kulaklarımın çınlamasına tanık oluyorum bazen. :)

Bugün sakin ama her zamanki Pazarlardan erken başlayan bir Pazar. Çünkü 2 gündür İstanbul'dan misafirlerimiz buradalar. Bugün de bizde olacak Maaile. :) Ailemin bir araya toplandığı zamanları, hele ki bugünkü gibi, seviyorum. Çünkü hayatın karmaşıklığında, bir araya gelmek bu sıralar zor oluyor. Kimi çalışıyor, kimi okuyor, kimi de hayatın koşuşturmasında kaybolabiliyor... Ama bizim ailemiz, eskisi kadar sık olmasa da olabildiğince bir araya toplanmaya devam ediyor. Aynı bugün olduğu gibi...


Tekrar söylüyorum; Bu Pazar, Başka Pazar. İşe girdiğimden beri ilk Pazar, Uzun zamandır Maaile bir araya toplandığımız bir Pazar. Ailenizi bir araya toplandığı nice Pazarlar olsun. Ailemiz ve Sevdiklerimizle bir arada nice güzel Pazarlar cümlemizin olsun...

İyi Pazarlar... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...