13 Şubat 2013 Çarşamba

Yoğun Geçen Bir Haftasonu


Hayat her gün ayrı ayrı koşuşturmalar ile sürüp gidiyor. Her ne kadar her günümüzün monoton bir seyirle geçtiğini söylesekte... Mesela; Pazartesi'ye işim konusunda tamamen umutsuzluğa kapılmış biçimde uyanmıştım, dün ve bugün moralim ve umudumu yeniden kazanmış biçimde uyandım. Yorgunluk ve değişik hisler içerisinde bulunmak, insanı çok etkiliyor cidden...



Bir Haftasonu Nasıl Geçti?

Bu haftasonu Açıköğretim Finalleri vardı, Cumartesi ve Pazar. Hayli yoğun bir final çalışmalarının ardından ilk finallerime de girmiş bulundum böylece. Bu hafta sınav öncesi birkaç gün tüm dersleri kafamda toparlamak için gündüz gece tekrarları ile daha yorgun ve uykusuz geçti.




Cumartesi Günü 3, Pazar günü de 4 ders olmak üzere dönem sonu finallerime girdim. Pazar günü 2 dersin sınavı harici güzel geçti doğrusu. Cumartesi günü, sınav saatinin bitiminden yarım saat önce çıktım ve annemlerle Alışveriş Merkezi gezmeye giriştik. Cumartesi günü Ikea'yı gezdik, Pazar günü de Anatolium'u... Bu noktadan bir sonraki yazımda bahsedeceğim.

Cumartesi öğlenden sonrası ve akşamı Ablamlarlaydık. Pazar sabahı da ablamlardan gittik sınava. Kağan baya sıkıntılı bu sıralar. Haklı nedenleri var elbet canım yiğenimin. Düzeni bozuldu, geçiş evrelerinde, diş sıkıntıları ve mide sorunları var. Umarım 1 ay sonra yeniden düzenini kuracağız kuzumun. Ona duyduğum özlem çok farklı boyutta, ona duyduğum sevgim gibi...

Finalleri bitirmiş olmanın rahatlığı elbet var üzerimde. Ancak güzel geçmeyen 2 dersimin de sonucunu hem merakla hem de endişe ile bekliyorum. Cumartesi günü girdiğim ilk 3 ders'in sınavı gayet güzeldi. Ancak Pazar günü girdiğim 4 sınava o kadar iyi diyemem, 2 ders iyi 2 ders kötü geçti.

Bir İhtimal Var ki;

Ancak şöyle bir durum var ki, kötü geçen 2 dersin sınav sonucu kötü gelecek olursa; ortalamayı tutturamazsam, seneye tekrarlamam gerekecek bu dönemi. Yani Bütünleme hakkımızın olmamasından ötürü, durum karmakarışık noktaya gidecek. Bu tüm üniversiteliler için geçerli.

Üzüldüğüm bir nokta daha var ki, Sındırgı'da sorunsuz geçirdiğim 2 sene ardından, bir okulun ders programı doğrultusunda devam eden dersler gibi olamadı bu dönem. Kitaplarımın geç gelmeleri, 4 derste de bir sürü düşünür'ün oluşu epey kafamı karıştırdı. E bir de birkaç haftadır işe de kafa epey gitti. Ama yine de iyi idare ettiğimi düşünüyorum.

Neyse tümüne bakacak olursak; fazlasıyla takmış olduğumu söyleyemem. Ama insan yine de emek verdikten sonra, tüm bir dönemi yeniden okuyacak olma ihtimaline üzülüyor işte...

Bütünlemeler konusuna gelince; bütünlemelere hiç ihtiyacım olmadı bu vakite kadar. Ancak bu hakkın elimizden alınmasına susup kalmak için illa muhtaç olmak gerekmiyor. Sizde bu konuda hazırlanan imza kampanyasına destek olmak isterseniz, Buraya imzanızı atarak destek verebilirsiniz tüm öğrencilere...


Annem benim finallerden geçeceğimi hissettiğini söylüyor. Ama ben pek de emin değilim bu konuda. Ne diyeyim; Dilerim sorunsuz geçebilirim, geçebiliriz. Emeklerimiz boşa çıkmaz umarım... :)



Finallere hazırlıktan ötürü, yazamadım birkaç haftadır. Gündüzlerimin yarısı iş ile, yarısı da ders ile geçti. Sadece 2 derste zorlandım Pazar günü. Final'de bazı dersler zordu açıkçası. Bu yazı yazamadığım zamanı telafi etmek üzere bir yazı oldu bugün daha çoğunlukla. :)

Bir hafta böyle geçti işte; yoğun, uykusuz ve yorgun. Annemi babamı da epey yordum. Ben ders çalışırken onlar da benimle beraber bekleyip, destek oldular yine. İyiki Varlar; Annem Babam Ablam... Allahım onları başımdan eksik etmesin...

Sevgilerimle. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...