31 Aralık 2022 Cumartesi

2022 Sonundan Yorumum; Eşsiz Şaşırtıcılıkta Bir Seneydi Benim İçin...

 

2022 boyunca yer yer yazı yazabildiysem de, en çok uzun başlıklar atmayı sevdim. Geçtiğimiz senelerde çok uzun cümleler kurduğumu söyleyenler olmuştu, ben de bu sebeple cümlelerimi kısaltmıştım. :) Bu sene istemsiz olarak başlıklarımın uzadığı oldu. Ama şimdi doğruya doğru, bu sene bu uzun başlığı benim açımdan hakediyordu! =)


Klasik noktalardan başlayacak olursak eğer; 50 kitap hedefime ulaşabildiğim bir sene değildi, çok film izleyebildiğim bir sene de değildi! (Sadece iki film izleyebildim, o da birisi yarım!) Ama öylesine dolu dolu yaşadığım ve nice başarılarla, kademe kademe hayata atılışlarımla doluydu ki. Bu durum hepsini affettirebilir bence... 

Okuduğum kitaplardan 5 aletini çok beğendim. Geçtiğimiz senelere göre az kitap sevmiş olmamı, daha az kitap okuyabilmiş olmama bağlıyorum. 2023'te daha çok kitap okuyup, daha çok okuma listesi silebilmek ve daha çok yeni okuma listeleri hazırlayabilmek istiyorum... :))

Okuduğum kitaplarımı 1000kitap hesabımda bulabilirsiniz. Bu sefer bloğumda listelemeyecek ve yorumlarımı yapmayacağım. 1000 Kitap hesabımda bu sene çok inceleme yaptığımı düşünüyorum, oradan istediğiniz kitapla ilgili yorumumu okuyabilirsiniz. Tabii ben de beğenip yorum yapabilecek kıvamda gördü isem yorumladım, hepsini yorumlamadım doğrusu... =)) Ama bu sene en beğendiğim 5 kitabı aşağı kolaja bıraktım, yeni yılda daha çok kitap okuyup filmler izleyebilmek umudumla... 


Hayata atılışlarımdan bahsedeyim bir de; hayatımın biten bir bölümünün daha özetini yapmak nasip olduğu için şükürlerimle, yeni yıl adına yine heyecanlananlardanım ben de... Her zaman yeni bir sayfa açabilmek mümkündür hayatta, ama bir seneyi tamamen bitirip bir diğer seneye umutlar biriktirebilmek üzere başlamaya niyet etmek başka bir hissiyat veriyor. Hani bir kitabı bitirip, yeni bir kitaba geçerken nasıl olacağı için heyecanlanırsınız ya; aynı öyle hissediyorum. Bu heyecanım da hiç sönmez diliyorum... :))


Ben bu sene ramazan ayında stant açtım, dolu dolu bir Nisan ayı geçirdim; hayallerimdeki gibi bir çalışma hayatı idi. Öyle güzel insanlarla tanıştım ve öyle bir iş hayatımı rayına koydum ki, daha fazlası olsun diye o aylardan beri uğraşım bitmedi ve biliyorum bundan sonra da bitmeyecek Allahın izniyle... 

Çok eğlendim, gerek iş hayatımla tanıdığım insanlarla gerekse de hayata karışmak anlamında. Başarılarına doymadım, en iyisi için kendimi planlarken bazen bir altı olduğu, en olmadık durumları yaşadığımız da oldu ama ben bu sene kendimi hayatımın tam sa beklediğim zaman dilimlerinden birinde olduğumu hissettim... <3 (:

İş hayatımda üç adet başarı kazandım ki, bir senede üç başarı şaşırtıcı derecede mutluluk dolu idi. Böyle rahatlık hissettiren, oh be oldu sonunda sevinci yaşatan bir tatmin duygusu hissediyorum hala... İyi ki... 


Bu sene hayatımda olduğu için daha fazla şükrettiğim arkadaşlarım oldu; bunlardan biri benim için hem liseden arkadaşım hem de şimdi iş ve her an iletişimde olmak üzere sıklıkla görüşmekten memnun olduğumuzu Ayşegülüm! :) Bu sene onun ve başka bir arkadaşımız Ayşenimin de müdür olduğuna şahit olduk; ben onlara onlar benim başarılarıma sevindi ve iyi ki dedik, ortak noktamız olan bu işe girişmişiz. Yeni yılda daha nice başarılarımıza koşalım ve çok mutlu olalım..

Bu sene Ayşegülümle dolu dolu uğraşlara ve birbirimize yürekten bağlandığımıza inandım ben. Hayatımda yeri hep başka olacak biri artık benim için. 2022ye teşekkür edeceğim, hayatıma kattığı hayallerin gerçekleşmesi ve değer verip kıymet gördüğüm bir yerde olduğum için... :))

Yanımdaki diğer arkadaşlarım, Damlam benimle stant yerimde yer aldı; sonra dönüp bir sürü arkadaşım eklendi yanına, hiç yalnız kalmadığımı gördükçe, mutluluktan başım döndü çoğu zaman... Melike, Zeynep, Rukiye, Uğurcan, Selda, Gamze, Ayten abla, Aliye abla... Çok şanslı hissettirdiniz kendimi bana çok teşekkür ederim! :)


Malum bu bir toparlama yazısı, bu sefer dağınık olmasına hiç aldırış etmeyeceğim; 2022 o dağınıklığın içerisinde çok dertli toplu idi bizim için! 🥰

Sevdiklerimizi ağırladık, kışlık hazırlığı yaptık, çok büyük fedakarlıklarla hayata atılmama yardımcı olan sevdiklerimle kutlu bir yıl yaşadık.

İlk defa tedavilerime kendim gittim geldim, ilk defa otobüsleri kendim kullandım, ilk defa alışveriş yaptım sene boyunca, arkadaşlarımla buluştum, tek başıma ve de arkadaşlarımla sahilleri ve sokakları gezdim. Ben kendimi yeniden gerçekleştirmek üzere geçtiğim her harekette çok öğreti dolu bir sene geçirdim...


İki adet kaplıca tatili (Ocak'ta Kütahya, Kasım'da Afyon'a gittik.), çok kavuşma, çok çaba, çok sıkıntı ve o sıkıntıların üzerinden gelme hallerinden geçtim. Destek verdim, destek gördüm! Çok ağladım, her hayal kırıklığımda ayaga kalktım ki, başarılarım herkese duyurulsun istedim. 

Bu uğurda çok paylaşım yaptım; hayata ben artık hayattayım, kendimi gerçekleştirmeye başladım ve bana destek verin daha fazlasını yapayım demekten hiç utanmadım... 😇

İnstagram Adresimden beni 2023 boyunca da takip ederseniz, daha fazlasıyla yerimi alacağım instagramda ve sosyal alemlerin birçoğunda... ❣️


=> Diyeceğim o ki; 2022 çok güzel ve özeldi benim için, 2023 daha güzel olsun ve umudu hayatımın hayallerinden derin anılarımızı oluşturabilmek istiyorum! :))

Bu sefer hayallerimi hedeflerimi yazmıyorum, yaşayacağım ve yaşatacağım inşallah! 🎉 Sizi de hayatıma bekliyorum, beraber yazabiliriz ve yaşayabiliriz. Paylaşarak, anlaşarak ve tanışarak... 



O zaman hepimize mutlu, umutlu, sağlıklı ve bol başarılı bir yeni yıl olsun... 

Bol okumalı bir sene olsun, çok ama çok mutlu olalım ve kimseye mutluluğumuzu harcatmayalım! 2022'de öğrendiğimiz hayat tecrübelerimizi 2023'de hayata daha iyi geçirebilmek dileğimle... 💗

Barış, huzur, aşk, umut ve bereket dolu bir sene olsun; mucizeler de sürprizler de günlerimizden eksik olmasın! 🥰

Sevgilerimle, yeni yılda daha çok yazılarımda kavuşabilmek dileklerimle... 🙏❤️‍🔥 Hayatımdaki herkese (iyi veya kötü) teşekkürlerimle, bana neler neler kattınız; bilemezsiniz!! 

Güle güle 2022 ve onunla beraber beni üzen her şey! Hoş gel 2023 ve onunla beraber tüm umutlar ve güzellikler... 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...