16 Ocak 2015 Cuma

Masal Zamanımız Gelmiş, Nihayet... :)



Ne zaman günü geldi de hayalini kurduğum şu güzel an'a kavuştuk, hayret ettim dün. Meğer bizim masal okuma zamanımız gelmiş nihayet... 

Bir süredir kitaplara bakıyorduk gündüzleri veya akşamları. 1 haftadır yatakta uyumadan önce masal ve hikaye anlatıyorduk ve dinliyordu minik minik de olsa. Ama böylesi ilk defa dün oldu; yatmadan önce masal kitabı okuduk ve olmadığı kadar da masallarla alakadardık. Bir hayal daha gerçek oldu yani, günden güne büyümeye devam ediyoruz çok şükür... :) (Ve bu olurken, 2 yaşındayız. 3. yaşımıza basmamıza 6 ay var)


Dün yatağıma yattım, sonrasında da Kağan'ım "oku" diye geldi yanıma kitaplarıyla. Uyku zamanımız gelmiş de geçiyordu bile... Yanıma yatması için, yorganımı açıp çağırdım gel diye ama kabul etmedi başta. Epey ısrardan sonra, "gel kitap okuyalım sonra yatarsın yine annannenle yatağınıza" diye ikna edebildim. Önce oturdu, sonra yatırdım yanıma. 

Derken biraz alışma evresinde, resimlere takılmayla geçti zaman. Sonrasında kalkmadıkça, ellerini de hareket ettirmeden dinlemeye başladı beni Kağanım. Çok şükür dedim ve babamı çağırdım fotoğrafımızı çekmesi için. Ve üstteki fotoğraflar çıktı ortaya... Maşallah tüm kuzulara yeniden... 

Yaklaşık 5-10 dakika sürdü bu halimiz. Sonrasında annem geldi ve halimiz birkaç saniye daha sürüp bitti. Annanneyi görünce yatağına geçti direk tabii... :) 

Allahım herkesin hayallerinin gerçekleşmesini nasip etsin inşallah. Ben kuzuma masallar anlatmayı umuyordum, oldu. Kitap okumayı umuyordum, o da nihayet bir köşeden de olsa olmaya başladı. Dinleme süresi çok az elbette, ama uzun uzun kitap okuma zamanlarımız da olacak zamanla inşallah. Sonrasında inşallah beraber kitap almaya gittiğimiz zamanlar da gelecek, Allahım o günleri de sağlıkla gösterir hepimize inşallah zamanla...


Hayaller kurmak ve kurduğumuz hayallerin gerçekleştiğini görmek çook güzel. Hayallerimizin gerçekleştiğini görmeli günler ve bol masallı geceler dileğimle, iyi geceler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...