28 Şubat 2014 Cuma

İşte Burdayım Ve İyiyim


Hani derler ya; "Başka birşey dilesem olacakmış." diye. Dün "İçimde Bir Umut" yazımda da anlattığım durum vardı ya; o bir an önce geçmesini istediğim garip sıkıntılı halimden, bu sabah kalktığımda eser yoktu şükür. :) Sadece bu sabah da azıcık uykudan uyanmakta zorlandım, ama direndim ve başardım. Önceki günlerden çok daha iyi uyandım bugün şükür... :)


Ve ne yaptım bugün dersiniz? Direkt defterlerime ve yapmak istediklerim için yarım kalan plan ve programlarıma bakındım. :) Allahım insanı huzursuzluğa, kaygı içine ve sebebini bilemediğimiz sıkıntı hallerine sokmasın. Depresyona doğru gider hallerde de bırakmasın, depresyona da sokmasın cümlemizi...

Velhasıl içinde bulunduğum o sıkıcı durum için; ilaçtan ve nazardan olabilir demiştim ya dün, sözümdeyim doğrusu. Kullandığım tedavi amaçlı bir ilaçtan sonra o durumum artmıştı. İlacı bırakmayı da düşündüm bugün. Ama annem; "Dün de içtin birşey olmadı bugün, ilacı bırakma hemen." Dedi. Ben ne desem bilemiyorum. Bakacağız artık...

Öyle böyle derken, Şubat ayını da bitirdik bu arada. 2014 hızlandı yine, Mart'a giriyoruz yarın hayırlısıyla... Şubat ayı, son haftası hariç güzel geçen bir aydı benim ve ailem için. Mart'ta güzel geçer inşallah. :) Cümlemize hayırlı ve sağlıklı günler diliyorum. Buralardayım yeniden ve görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...