13 Şubat 2014 Perşembe

Bu Neyin Yorgunluğu?



Bu ara havalar beni garipleştirdi dostlar. Nasıl bir yorgunluk var 2-3 gündür üstümde bir bilseniz. Vücutta da değil, gözümde ve kafamda yorgunluk. "Acaba bu göz yorgunluğu belirtisi mi?" diye düşünmüyor değilim. :) Ama en sonunda, "aman grip olmayayım da," 'ya bağlıyorum. :)

Yorgunluk yüzünden yazamaz oldum bu sıra. Yazmaya başladığım sırada, gözlerim hata veriyordu resmen. Neyse ki bugün iyiyim yorgunluk açısından. Şu başım ağrıyarak uyandığım, geçtiğimiz Pazar gününden beri öyleydim. Bu yorgunluk da kısa süreli olsun inşallah, dedim ve karşınızdayım şimdi... :) Ama yeni yazımı akşama yayınlarım diye düşündüm, toparlayamadım tam göz yorgunluğu diye tahmin ettiğim şey sebebiyle... :)

Diyeceklerim var bu sıra, beni şaşırtan yeni olaylara dair. Biraz daha toparlanıp, o yazılarla karşınızda olacağım inşallah... Havanın azizliğine uğramadan, grip olmadan, sağlıklı ve mutlu günler geçirmemiz dileğimle... :)

Sevgilerimle... :)

*Not: Resim eski bir tarihte internetten alıntı yaptığım bir resimdir... Google görsellerden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...