23 Ocak 2014 Perşembe

Buralarda Mıyım?



Bir varım bir yokum,

Ah ben bu aralar bir hoşum. 

Finallere hazırlıklardan yorulmuşum, 

Yarın bir bakmışsınız, artık boşum. 
(Boşum derken, dersler bitmiş olarak buralara dönmüşüm.) :) 

Efendim, tamamen bir dakika içinde doğaçlama çıkan yukarıdaki dizeler, ara ara yaptığım kafiyeli konuşma hallerime bir örnek olmuş oldu. :) 

Bu sıralar düzenli yazamamaktan kendim dahi şikayetçiyim. Ancak final çalışmalarımı ön çalışmaların ardından toplu çalışmalarımı da yaparak bitirmiş durumdayım diyebilirim. Ancak bir çalışma an'ımın daha ardından yazmaya fırsat bulabildim şimdi, kısaca burada bulunayım istedim. 

Kısacası; bir yorgun savaşçı olarak bir çalışmayı daha bitirip yatmaya doğru yol alıyorum şimdi. Yarın küçük bir ders bakınması sonrası öğlenden sonraya burada bulunmayı ümit ediyorum.

Sağlıcakla kalın, İyi geceler dilerim. :)

Gececi finallere çalışan tüm öğrencilere de zihin açıklığı diliyorum. :)

Not: Yazıdaki resim 13.11.2013 tarihinde çekmiş olduğum bir resimdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...