5 Nisan 2015 Pazar

Seviyorum... #4 - Kayahan- Bir Aşk Hikayesi


Kayahan'ı bitmek üzere olan bu haftanın Cuma gününde kaybettik. Kayahan bir süredir rahatsızdı ve tedavi görüyordu... Allah rahmet eylesin ve ruhu huzur dolu olsun diliyorum... Çok üzüldüm ister istemez, böyle güzel yürekli bir sanatçının vefatına. Ama sonra düşündüm de ardından, böyle bir sanatçı ölse bile besteleri ile yaşayacak ömür boyu. Kayahan, besteleri ile yaşayacak ve nesiller boyu yaşatılacak bir sanatçı...

Ve Bir Aşk Hikayesi şarkısı, Kayahan'ın sevdiğim şarkılarından sadece biri. Gönül Sayfam, Seni Versinler Ellere ve daha nicesi var; unutmayacağım ve dinlemekten hep zevk alacağım... 

Ardından nesillerce yaşatılacak nice besteler yaptı Kayahan. Ki besteleri sonsuzluğu oldu şimdi. Kişiler ölür başka bir boyuta geçer, enerjileri kalır bu dünyada, derler. Kayahan enerjisi bu dünyada kalan bir sanatçımız.

Yaşadığını bilmek bile güzel gelen sanatçılardandı. Yolu sevgiden geçen bir insandı. Kendisinin de dediği gibi; yolu sevgiden geçen herkesle bir gün karşılaşmak nasip olur inşallah. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...