21 Nisan 2015 Salı

Şansım Yok...


Biten haftasonunun Cumartesi gününden kalan resimlerle buradayım bugün. Sebebi ise, yine ve yeniden teknolojide şansımın yaver gitmemiş olması. Haftasonunu güzel geçirdik güzel geçirmesine ama, biten ilk günün akşamı telefonumun yine sistemi çöktü. Kendisi şu an tamirde. Bakalım bu sefer tamamen tamir olur da gelir inşallah...

Neyse şimdilik üstteki fotoğrafa gelecek olursam; Cumartesi günü ilk vize günümün bitişiyle, Uludağ'a yağan kar'ın fotoğrafını çektik babamla eve dönerken. Kış bir türlü bitmedi, bahar da gelemedi bu sebeple. Buyrun dağlarımızın görüntüsü de bu yani. Yükseklerde kar var... :)

Sınavlara gelecek olursam, bir ders harici güzel geçti vizelerim. Artık sınav sonuçlarını bekleyeceğiz bakalım, umarım hepsi güzel gelir sonuçların. Onun haricinde, haftasonu güzel ve eğlenceliydi benim için. Ailecek dolu dolu geçirmeye uğraştığımız bir haftasonunu daha geride bıraktık çok şükür... :)


Ve telefondan şansım yoksa da, şu görüntüyü yakaladım en son bu Cumartesi. Baba-oğul, yani eniştem ile yeğenim. Telefonum donup sistemi çökmeden az öncesinde yakaladım görüntülerini... Cumartesinin ve tüm haftasonunun fotoğraf teması, ailecek oluşumuzdu yani yine. Maşallah baba-oğula... :)


Şansım yok demişken; Teknolojide cidden şansım olmadığını düşünüyorum bazen...

 Telefonumun 1,5 senede 3. çöküşü bu, son 2 ayda ise 2. Ne desem ne yapsam bilemedik, yine tamire gitti. Bir türlü şansımız tutmuyor teknoloji konusunda. Aldığımız laptop üretim hatası çıktı, telefonlarımız ya üretim hatası çıkıyor ya da elimizde patlıyor. Daha neler neler...

Samsung Galaxy Ace kullanıyorum ben 2,5 yıldır. Telefon kullanmaya başladığım zamandan beri 3. Samsung'um bu. Bir daha telefon değiştirecek olursam, Samsung almamayı düşünüyorum artık. Teknolojide şanssızım, Samsung konusunda ise hepten şanssızım resmen. Her aldığım telefonun bir arızası çıkıyor mutlaka. Bir de annemin de telefonu Samsung, onun telefon da hatalı üretim. Tercih meselesi idi son alışım da, ama artık son olsun bu dedim şu 2,5 yılda... 

Tamir için verdiğimiz babamın arkadaşının dediğine göre; bu sefer hafızayı değiştirmeyi deneyeceklermiş, hafıza yetersizliğinden ötürü çöküyor olabilirmiş. Şu root dediğimiz olay sanırım bu... Benim telefonumun hafızası, 125 mb. Yapabilirlerse gb'a yükselteceklermiş hafızasını. 

Telefonumun garanti zamanında Samsung ile çok uğraştım, telefonum sürekli arıza veriyor diye aradım durdum. Yaptıkları tek iş, program yenileme ve geri gönderme. Sorun hep yineliyor... Donma probleminden bahsetmiyorum, o zaten çoğu android kullanıcılarının sorunu artık. Benim telefonum dakika başı hafızasını dolduruyor. Hafıza kartına yükleyebilsem hepsini, o da mümkün değil... Ama bir telefon 3 program yükleme ile hafızası dolu hale gelir mi? Kimsede çıkmayan hatalar bende can buluyor sanki. Çok kullandığım 3 program yüklüydü sadece bir de; İnstagram, Whatsapp, Wattpad... 

Diyeceğim şu ki; bir süreden sonra bazen bir bozuyor ki güvendiğimiz firmalar, tüketici olarak hiçbir hakkımız olmadığını düşünüyorum. Değişim koşulları çok enteresan hale gelir olmuş üreticilerin çünkü; 4 kere garantiye gidip gelen telefonu, 5.de değiştiriyorlarmış. Bir de sorunu garanti ile çözebilir olsalar, bu kurala içim acımayacak... Üreticiler, biz tüketicileri bence çok eziyor...

Bana göre; Samsung iyiden iyiye sınıfta kaldı. Masrafa da lüzum yok şu sıra benim için. Şimdi tamirden dönmesini bekliyorum. Olur mu olmaz mı, bakacağız. Durumdan haberdar ederim inşallah. Umarım bu seferki tamirden verimli sonuç alırız. :) 

Bir tüketicinin haklı serzenişini okudunuz, sizlerden de bu sorunları yaşayanlar var bence. :) 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...