21 Aralık 2013 Cumartesi

Yazamamak

Bu sıra yine yazamayınca almıştı yine beni bir sıkıntı. Vay beni vaylar beni diyesim vardı, o derece. Şükür yazma hallerime kavuştum yeniden, yoksa halim nice olurdu? Yazamamak boğucu, yazamayınca büyük eksiklik hissediyorum hayatımda...

Yazamamaktan bahsedeceğim bugün. Çünkü yazamamanın hayatımda büyük eksiklikler ve büyük sıkıntılar oluşturduğuna tanık oldum bu sene çoğunlukla. Ama tüm bu yazamamanın sonucu, yeniden yazmaya kavuşmak oldu. Karanlığın sonu yine aydınlık yani, şükür ki...


Yazmak hep hayatımda oldu bu zamana kadar, ama gerek rahatsızlıklarım dolayısıyla gerek bir şeylerin yoğunluğu engel oldu bu sene ara sıra. Bu durum canıma tak edene kadar sürdü de sürdü bu sene. Ve gitmeye başladı bu durum artık birkaç aydır. Ben ne olursa olsun yazmayı bırakmama kararı aldım ki, bu kararı alana kadar zorlu bir sene oldu benim için 2013. Hem güzel hem de zorlu aslında...

Yazmak hayatımın bir parçası gibi hissediyorum hep. Yazmak olgusunu çıkardım mı hayatımdan yok olacakmışım gibi hissediyorum. Bu sıralarki sıkıntımın bir sebebi de buydu işte, yazamamak. Utandığımdan, çekindiğimden değil, fırsat yaratamadığımdan. Veya yazmak istediklerimin esasında, kalıcı olmasını istemediğimdendi. 2013'de böyle anlarım oldu evet. Ama geçti yazmaya başlamamla tabii. Ve en azından sıkıntımın sebebinin farkındayım artık, daha da çok. İyi bir şey bu değil mi? :)

Elbette burada paylaşabildiğim kadarını paylaşıyorum, öfkelerimi veya kırgınlıklarımı yansıtmak istemiyorum. Ama içime sindiği kadarıyla ve yazabileceğim kadarıyla onlara da yer vereceğim artık. Daha doğrusu yazabildiğim kadarını biraz daha zorlayacağım bundan sonra. Çünkü insanın öfkesini veya kırgınlığını içine atmak daha da büyütüyor kalbindeki huzursuzluğu ve karanlığı. Bu benim hayatımda isteyeceğim son şeylerden biri... İçime atmıyorum desem de birçoğunu sineye çektim bu sene ve yeterince yıprandım sanırım. Bitsin bu huzursuzluklar yeni yılla, diliyorum ki...

Yazmak ve yaşamak, ikisi bir bütün benim için. Ailem yanımdaysa bir de, müthiş bir şey bu dünya... Şükürler olsun Allahıma... Cümlemize sevdiklerimizle mutlu ve huzurlu günler, ve bol bol yazmalı günler diliyorum. :)

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...