29 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu Sıralar - Pek Yazamadım


Bu sıralar diye başlamak istedim bugün yazıma. Ne zamandır yazmadığımın farkındayım. Çünkü yazmaya fırsat bulamıyorum, derslerden. Ve sınavlara hazırlanırken biraz da kendime takıldım bu sürede...


Kilo konusunda gelişme gösteremeyeşime, ya da annemlerin söylediğine göre benim öyle zannettiğim bu duruma epey takılmış durumdaydım. :) Kilo vermek istiyorum. Eski kilomu, atak geçirmeden önceki kilom gibi dengelemek istiyorum. Ve bu yolda bu sıra fazla acelecilik gösterdiğimi de biliyordum aslında, hem de zamanın gerektiğini söyleyen taraftayken...

Tüm bunlara takılmışlığım beni dahi rahatsız etse de, geçen 3 aylık süreçte açıkçası azıcık da olsa yol katettiğimi biliyorum bende. 3 ay bitti neredeyse evet. Kilo Verme Maratonum yazısı yazmıyorum bir süredir de. Sebebim bir süredir yol alamadığımı düşündüğümdendi işte. Bu durumdan rahatsızlık duyup bir netleştirme yazısı yazayım dedim sonunda, Bu Sıralar yazısı altında... :)

Bir süredir epey rahatsızdım kendimden ötürü. Fazla moralimi bozmuş olsam da en nihayetinde iyiyim şimdi. En kısa zamanda da bir maraton yazısı gelecek inşallah. :)



Bilgisayarıma aldığım fotoğraflarımın arasında buldum bu fotoğrafı. :) Facebook'tan almışım, Kapak Sözleriniz  diye bir sayfadan sanırım. Resimde sağ altta gördüğüm kadarıyla...


Bu arada dersler de epey yorucu geçti diyebiliriz. Ama umarım değecek bu haftasonu finallerde. Son 1 dersim kalmıştı düne, dün de onu çalıştım bitirdim. Şimdi haftasonu için ara ara tekrarlarla geçecek önümüzde iki gün. Geçen 1 haftalık sürede, İçimde bir taraf yazı yazmak için coşku ile yanıp tutuşsam da, kafamı dağıtmamak için yazmadım doğrusu...

Bu haftasonundan sonra, yazma işine daha net geri dönüş yapacağım inşallah yeniden... :) Kafamda birçok şey olmasına ve zaman bulamayışıma yanıyorum hep... :) Evde oturuyorsun ne yapıyorsun ki, diyebilirsiniz gerçi. Ama Kağan varken ve dersler varken epey zor oluyor. Finaller geçtiğinde, bloğum için eski düzenimi ayarlayacağım inşallah yeniden... :)

Görüşmek Üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...