10 Mart 2019 Pazar

Pazar Yazısı #58 - Etkinlik Dolu Pazar


Bugün etkinlik dolu bir gündü benim için; önce kadınlar günü buluşması etkinliğine gittik annem babam ve yeğenimle, sonrasında oradan da dün açılan 17. Bursa Kitap Fuarına. Bu sene ilk defa fuara son gün değil, ilk günlerinden birinde gittim ve bir de güzel bir ilkle. Fuara sadece bana kitap almaya değil, yeğenime de kitap almaya gittik. Fuar her zamankinden daha güzeldi bu anlamda. Şimdilik fuar hakkında, güzel ama karmaşıktı diyebilirim... :)


O kadar uzun zamandır bu kadar uzun zaman boyunca dışarıda kalmamışım ki, eve geldiğimizden beri bulanık ve de kendimde değildim sanki (Oysa eve geleli 3 saat oldu). Biraz biraz toparlanıyorum işte ben de... 

Derslersiz geçen ilk senem bu ve meğer ne çok oyalıyormuş dersler beni... Ders çalışmadan çoğunlukla günümü evde geçirdiğim günlerim, her ne kadar kendimi boş bırakmıyorsam da, yormaya ve sıkmaya başladı... Bugün dışarıda iken uzun soluklu, bir nevi dosdoğru yaşıyor ve bir nevi de çok yabancı bir ortamda yaşıyormuşçasına kendimde değilmiş gibi hissettim. Umarım bu durumlar zamanla değişir, hayata atılma vaktim benim de hayırlısıyla bir an önce gelir...


İki hafta öncesinden haberimiz olduğu üzere, Gemlik'te Kadınlar Günü vesilesiyle tüm kadınlarımızın davetli olduğu Chp'nin Kadınlar Buluşması etkinliğine gittik bugün öncelikle. Belediye başkan adayı Mehmet Uğur Sertaslan ve de Milletvekilimiz Muharrem İnce etkinliğin konuşmacılarıydı. Coşkulu başlandı, iyi şeyler yapmak üzere hevesli olduklarını ve projelerini anlattı Uğur bey... Sonrasında da erkekler dışarı çıkartıldı ve kadınlarla beraber eğlencemiz başladı. Müzikle beraber eğlenildi.. Saat 15.30'a dek oradaydık bugün. Üstteki kolajın üst kısmındaki fotoğraflar bu etkinliğe ait... :) Arkadaşlarım Damlam ve Ayçamla hem sohbet ettik, hem de oynadık; güzel vakit geçirdim, uzun zamandır katılmadığım cinstendi üstelik... 

Kağanım da bizimleydi bugün. Kadınlar Buluşması etkinliğinden sonra, fuara gitmek üzere onu da almıştık yanımızda. Bu sene ilk defa Kağanım okuma yazmayı öğrenmiş halde fuara beraber gitmeyi düşünüyorduk ki, çok şükür gerçekleştirdik. Kağanıma da bana da kitaplar aldık ki, bir gelenek halini alan fuar yazımı yazacağım; bir sene gidip bir sene gidemediğim fuar geleneği bakalım seneye bozulacak mı? Malum, geçen sene de Antalya'da olduğumdan ötürü gidememiştim. 2017'den sonra, yine özlem dolu bir fuar kavuşması gerçekleşti benim için. Ben coşkuluydum da, fuar 2 sene önceki gibi de değildi. Fuar yazımda bunlara da değineceğim inşallah... :)

Velhasıl; etkinlik dolu bir pazar günü oldu benim için bugün, ki sonu da kitaplarla kucaklaşmalı olduğundan mutluluk vericiydi... Anneme ve babama teşekkürümün yanı sıra, bu sefer güzel eşlikçim yeğenime de teşekür ederim; bir fuar gününde beraber kitap alışverişi yaptık, çok gururlu bir gündü benim için. :) Yeni haftaya olabildiğince dinç girebilmek üzere dinlenmeye çekilmeden önce bu yazıyı yazabildiğime mutlu olarak, hepimize yeni haftanın mutluluk dolu ve çok verimli gelmesini diliyorum... 

Sevgilerimle, mutlu haftalar... (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...