9 Aralık 2015 Çarşamba

Okuma Günlüğüm - Kasım-Aralık 2015



Sonbahara kadar 2015'i okuma açısından güzel geçiriyordum aslında, ama bu Sonbahar okumadığım kitaplar listem neredeyse yerinde sayar halde kaldı maalesef. Bende bu konuda yazayım dedim, sene sonu değerlendirmesini yapmadan öncesinde... Okumadığım kitaplarım şu an için 10 adet. Sonbaharda okuduğum kitap sayısı ise 6... Kasım ayında masa üstünde duran iki kitabımı okuyabildim sadece; Aşkın Gözyaşları 1 Ve Kalbin Anahtarı 1 - Kelimelerle İyileş... 

Faydalı olacağını bildiğimden ötürü, masamın üstündeki alt göze koydum okuduğum kitapları. Okuduğum kitaplarımı göz önünde bulundurmayı seviyorum, odam değiştiğinden beri kitaplarımı koyduğum raflarım odama monte edilmedi. Ben de yazdan beri okuduğum son kitapları ve okuyacaklarımı göz önünde tutabiliyorum ancak...


 Ben okuduğum son kitapları ve okuyacaklarımı gözümün önünde tutmayı seviyorum, faydası da oluyor. Ama Sonbahar derslerden ve gelen giden hallerden ötürü epey az kitap okumama sebep oldu ne yazık ki. Şu an son okuduğum kitap; Aşkım Kapışmak- Kalbin Anahtarı 1 Kelimelerle İyileş... Sınav sebebiyle ara verdim birkaç haftadır kitap okumaya. Kalbin Anahtarı kitabımı da başucu kitaplarımdan olmasına karar verdim, sınavlardan sonra tekrar okumayı düşünüyorum doğrusu... :)



Ve okumamı bekleyen kitaplarım gözümde iyice birikti. Bu hem mutlu edici, hem de üzücü. Bitmediği zaman okumak istediğim nicelerine uzağım, üzücü tarafı bu işte. Gözümün önünde sürekli kitap olması ise mutluluk verici. Onları göz önünde tutmayı seviyorum. Ama bu kitapları okuyarak azaltmak istiyorum, devamlı okumayı ve bu sayının azalıp çoğalmasını diliyorum. Önümde 15-20 gün daha var, 2015 senesi için okumak istediğim kitap sayısına en fazla 1 veya 2 kitap ekleyebilirim diye düşünüyorum... Bu sene de çok kitap okuma hedefime ulaşamayacağım ne yazık ki, seneye inşallah... :)

Son aldığım kitaplar, -yarım bıraktığım kitaplarımla- elimde okunmayı bekleyen kitaplarımın listesini çıkarttım yine, okuyacağım kitaplarımın listesini tutmak en doğrusu oluyor benim için. Ve evet, planlı olmayı da fazlasıyla doğru ve hoş buluyorum... Gel gelelim, listemi burada da bulundursam fena olmaz, beni fişekleyecek bir yer daha olur dedim. Bir de hiç fena olmaz; biraz daha eskisi kadar kitap okusam, her fırsatta ve her yerde... :)

Aralık 2015 İtibariyle Okuyacağım Kitaplarımın Listesi; 

1.) Christopher Paolini- Brisingr
2.) Christopher Paolini- Miras
3.) Kristin Hannah- Gece Yolu
4.) Richard Bach- Meraklılar
5.) Şener Çelik Berkman- Kontratak
6.) Sir Arthur Conan Doyle- Sherlock Holmes Bütün Eserleri
7.) Filiz Akın- Lezzete Merhaba (Mönüler, Tarifler Ve Tatlılar)
8.) Lev Tolstoy- Diriliş 
9.) Cemal Süreyya- Sevda Sözleri


Ve 10.) Efe Moral- Dido...

Kendime okuyacağım kitaplarımı bitirmeden kitap almamak adına verdiğim sözü, babamla Kasım ortasında Carrefour'da gezerken, gördüğümüz bu kitapla bozmuş bulunduk. Dido diye bir kitap varken, bırakamazmış babam "kızının ismini raflarda." :) Babam sağolsun, bir kitabım daha oldu yani; hem de ikinci ismim gibi olmuş lakabımı adında taşıyan kapağıyla... Ben bana Dido denilmesinden hoşlanıyorum doğrusu ve bu tarihi romanı da hem yazarından hem de isminden ötürü fazlasıyla merak ediyorum. Biraz okudum ama dersler sebebi ile devam ettiremedim henüz. En kısa zamanda, -bu haftasonu sınavları atlattıktan sonrasında- elime yeniden alabilmeyi umuyorum kendisini...


İşte böyle; okunacak 10 kitap elimde ve isteğimde ise binlercesi var nihayetinde. Okumak denen şey kocaman bir deniz ya, o denizde yüzmek de benim için çok eğlenceli işte... Umarım bir an önce kendi okuma denizime dönebilirim, bunu sabırsızlıkla bekliyorum... 

Bol okumalı günler dilerim hepimize, Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...