28 Temmuz 2015 Salı

Sürprizler Her Yerden Yetişebilirmiş...


Dün doğum günümdü ve bu doğum günümde pastamı Antalya'dan dayımlar geldiğinde beraber maaile kesmeyi düşünüyorduk. Bir gün öncesinde de gezerek ve ailecek akrabalarla beraber vakit geçirerek kutlamıştık doğum günümü...


Derken dün bu sürpriz pasta geldi ablamlarla akşam. Ablam, eniştem ve Kağanım, Antalya'dan olmak üzere bir sürpriz planlamışlar. Ablamlara onlar yerine bir pasta alıp bana getirmelerini rica etmişler. Sonuç; dayımla yengemin ablam ve eniştem aracılığıyla, bana annem ve babamla büyük sürprizleri ile karşı karşıya kalmamız oldu. :)

Sürprizler her yerden yetişebilirmiş, bunu yeniden anladım bu doğum günümde. Öğrenme dolu bir yaş dilemiştim dün kendime, ilk öğretimi doğum günümdeki kutlama mesajlarımla aldım... Kimi geç, kimi erken; ama içten dilekler aldıklarım hep canım dediklerinden. Unutulmamak değil mesele, güzel dilekler almak ve içten kutlamalarla karşılaşmak... Bunlara çok şükür ettim durdum bütün gün... :)


Mumları genelde üfleyen kişimiz Kağanımdır evde. Mum üflemeyi, özellikle de pasta üstü mum üflemeyi çok seviyor kuzum. Maşallah kuzuma benim, benden çok o üfledi dün. Bende o üfledikçe dileklerimi sıralamayı tercih ettim en sonunda; sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hayat ve mutlu bir dünya adına... :)

Sonra bir tanesinde üfleyebildiğimde de, bu dileklerimin içine özel birkaç şey sığdırdım; kendimce dilek dileme yöntemim bu oluyor bazen...

Dün böyle güzel bir anı sığdırdılar hayatımın içine; Mehmet dayım, Hatice yengem, dostum Merom, ablam, eniştem, Kağanım, annem ve babam... Teşekkür ederim bu güzel insanlara tekrar ve tüm yanımda olanlara ve yanımda olmasalar da hissettirmeye gayret edenlere... Antalya da yanımdaydı dün, ailem de... Böyle hatırlandığıma ve bu değeri gördüğüme o kadar mutlu oldum ki; sadece güzel dileklerini almak bile yeterliydi ama onlar beni şok etkisi ile mutlu etmeyi seçmişler. Düşünülmek güzel, sevdiklerim tarafından sevildiğimi görmek ise çok ama çok güzel... :)

Uzaklar yakın oluyor bazen ve uzakları yakın görebildikçe mutlu oluyor zaten insan... Çok şükür 24'üme bastığım doğum günüme, böyle güzel anlar sığdırdık hep beraber. Nice güzel anları sevdiklerimizle yaşarız inşallah, Allahım hepimizin hayatından eksik etmesin sevdiklerimizle beraber; sağlığı, mutluluğu ve huzuru...

Sevgiler, Yıllar Geçerken 24 yaşına basmış Didem'den... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...