12 Mart 2013 Salı

Geldik Yine...




Geldik yine Bursa'mın merkez bölgelerinden birine. Ablamlardayız... (Resim; Bursa'mdan tepeden bir görünüm)

Bu sıra Kağan Efe ile Maratonumuz başladı annemle yeniden. 3 gündür ablamlardayız. Yiğenim Kağan'a bakmaya geldik yine. 2,5 ay önce, babaannesigile teslim edip gitmiştik. Şimdi onlar gittiler, biz devraldık yine Kağan'ımızı. Epey büyüdü ve günden güne yeni şeyler keşfederek de büyümeye devam ediyor. Onun büyümesini günbegün izlemek, yeniden yanında olmak çok güzel. Günün onunla nasıl geçtiğini anlamıyorum resmen. Ablam çabucak işten geliyormuş gibi geliyor çoğu zaman...

Cumartesi Günü geldik Ablamlara. Ve Kağan'ın Babannesigilin Pazar günü 2. aylarını doldurup gitmeleriyle kavuştuk yiğenime. Bir de evde bir bahar temizliği başladı 2 gündür. Şimdi hem Kağan'la özlem gideriyoruz, hem de evde bahar temizliği  yapıyor annem ile ablam. Temizlik dolayısıyla epey yoğunlar 2 gündür, sabahları ve akşamları. Biz yaklaşık 3-4 ay kadar daha burada olacağız annemle, babamda haftasonları gelecek yine. Dediğim gibi başladı güzel bir maraton yine... :)


Bunun yanında bir yorgunlukta hakim ki bende sormayın gitsin. Kafamı kaldıramıyorum, sürekli uyumak istiyorum. Bahar Yorgunluğu mu var üzerimde, grip başlangıcımı bilmiyorum. 3 gündür geçmek bilmedi. Bahar gribi de fenadır, korkuyorum doğrusu...

İşte bu sıra bu sebeplerle ne yazı yazabildim, ne de bir şey yapabildim. ama birkaç yazı hazırlığım da var fikrimde. Biraz daha toparlanayım yazacağım. Kendinize dikkat edin sizde, havalar fena... Üşütmeyelim mazallah. :)

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...