6 Mart 2016 Pazar

Bende Varım; Gönül Örgüsü


Türk Kızılayı bir kampanya başlatmış, 4-5 gün önce haberlerde görmüştüm yazmak bugüne nasip oldu. 15 Mart'a kadar devam edecek bu kampanyada, ne örersek (hırka, kazak, atkı, vere) çocuklarımız fayda sağlayacak.

Konu şu ki; atkı, bere, hırka, kazak artık ne örebilirseniz örüyorsunuz çocuklarımız için ve Türk Kızılay'ın şubelerine ve D&R mağazalarına teslim ediyorsunuz. Birilerine el uzatabilmek, bende varım diyebilmek bu kadar basit.

9 gün kalmış da olsa ayın 15'ine, ben bugün başladım ve en azından 2-3 tane atkı örebileceğimi düşünüyorum elimdeki iplerle. Umarım birilerini ısıtır, daha kış bitti gözüyle bakmıyorum. Başından bilseydim de yapardım, keşke kışın başında örgü örüp de birilerine verebilmiş olsaydım, diyorum şimdi. Ama şimdiki cesaretim yoktu örgü konusunda o zamanlar...

Diyorum ya; hiçbir zaman geç değil, bu hayatta yaşıyor oldukça. Duymayanlara duyurmak, bu kampanyaya el vermek gerek diye düşünüyorum. Biliyorum ki, bu kampanyaya benden önce destek vermeye başlayanlar da olmuştur. Hepimizin ellerine sağlık olsun, kimse üşümesin inşallah...

Bu söz konusu kampanyanın Türk Kızılay'ının sitesindeki haber detayına da buradan ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...