10 Şubat 2016 Çarşamba

Kutu Kaplama - Değerlendirme Aşkına


3 gün öncesinin Pazar gününde ve Pazar Yazımda bir değerlendirme söz konusuydu. O değerlendirmenin ikinci halini bu yazımda sunmayı tercih ettim. İlk hali 3 gün öncesinin Pazar Yazısında, yani burada bulabilirsiniz. Babamın kaplamak istediğini söylediğinden bahsetmiştim o yazımda, Pazar akşamı kapladı bile babam yapıştırıcı ile. Ama sanırım bu da son hali olmayacak, eksikleri kaldı. Bakalım kısmet... :)



Değerlendirme işlemimize, (kenarlarını bantla kaplama işlemimden sonra) babam da el attı o akşam kutuma. Benim amacım, ayakkabı kutusunun dökülen kırmızı pullarının dökülmesini engellemekti. Şeffaf kaplama kağıdı ile denedim bantlamayı ama beceremedim. Sonrasında bantla kenarlarını bantlamakta buldum çareyi. Köşelerini de sıkıştırmak için bantladım biraz da, sonucu ilk yazıda olduğu gibi çıktı...

Babam akşamına bilardo ve oyun aletlerinin resimlerinin olduğu bir tanıtıcı kitapçığı getirdi salona ve yapıştırıcı ile yapıştırdı, ta içine kadar kapladı bütün kutuyu. İstediğimiz gibi kaplama kağıdımız yoktu ama bu kağıt ile daha sağlam oldu sanırım. Bu kaplamadan sonra kapağını kapamak bile daha kolay şimdi. Ama yine de birkaç süsleme işi gerekiyor bence. En azından üst kabına. Ben peluşlu olsun dedim üstü ama, altındaki numaralar hariç de çok hoşuma gitti zaten. Bir tek o numaraları kapatırım bende olur biter... :)



Kutunun içinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum, sonradan farkedebildim. Pazar akşamı balkonda yapıştırıcının kokusu çıksın diye havalandırdık. Sonra havalandırmadan aldık, fotoğraflarını öyle çektim ve eşyalarımı geri doldurduk içine. Ben bu kutuyu; pamuk, gül suyu toniğim, 2 tane parfümüm, birkaç tane de kremimi falan koymak için kullanıyorum. Etrafta olmasındansa, kapalı bir kutu içinde ve masamın alt bölümündeki rafta olması daha işime geliyor. Kullandıkça kutuyu alıyorum, kullanıp geri koyuyorum yerine. Topluluktan yanayım bir süredir daha çoğunlukla... Ben sanırım en çok kutuları kullanıyorum bir süredir, göz önünde olmasındansa böylesi daha çok hoşuma gidiyor; hem anneme hem de bana toz alma sırasında falan daha kolaylık oluyor... 

Genel itibariyle istediğim gibi oldu, daha sağlam şimdi kutum. Babamın ellerine sağlık tekrardan... :) Sadece birkaç yeri eksik kaldı şimdi. Hem yapıştırıcımız hem de kağıdımız yetmedi en son... Sonuç itibariyle, elime etiket veya kaplama aracı bir şey geçince kullanacağım üst tarafına da. Hiç yapmama bile gerek yok esasında, sonuçta sadece ben kullanacağım ve sağlam olması yeterli benim için. Eksik kalan yerleri de zamanla bulduğum şeyleri yapıştırarak tamamlarız diye düşünüyoruz işte. 

Hem ekonomik hem de epey rahatlatıcı bir değerlendirme hikayemizin sonuna geldik. Yeni bir kutu almaktansa böylesi çok iyi oldu benim için. Merak ettim şimdi ikidir yazdıkça, sizlerin de böyle değerlendirme maceralarınız var mı? Bana yorum yaparsanız mutlu olurum. 

Sevgilerimle, değerlendirmelerle dolu günlerimiz olsun... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...