4 Şubat 2016 Perşembe

Tesadüf Değil; Kalbe Üflenen Hayal


Tesadüf denen şeyin varlığına inanmayalı çok uzun zaman oldu. Bu hayatta karşımıza çıkan sözlerde de kişilerde de geçerli benim için bir süredir. Metin Hara; son olarak karşıma çıkan mesajlarla dolu bir insan oldu bu Salı, yani daha iki gün öncesi... Daha öncesinde de görmüştüm, ama belli ki hazır değildim. Bulabildiğim videolarını izliyorum ve kendime notlar çıkartıyorum bu aralar. Yani yine birçok şey izliyor ve kendimi beslemeye çalışıyorum; bu izlediğim kişilerden biri Metin Hara...


Salı günü Sevgili Sergül Kato'nun bloğunda yeniden karşılaştım Metin Hara ile. Yoluma Yol Çıktı, yazısıyla yazmış Metin Hara'nın Yol kitabına başladığını. Ve onun sayesinde benim de yoluma çıktı Metin Hara. Severek okuduğum Sergül ablamın bu yazısıyla, tam bu aralar ihtiyacım olan sözlere tabii olacağımı bilmeden; önce kitabının arka kapağına baktım D&R'ın internet sitesinden, sonrasında da youtube'da yazarın seslendirmesiyle tanıtım videosuna bakarken Ted konuşması olduğunu gördüm.

Kitabın yazarı tarafından giriş bölümü sandığım yerin seslendirildiği videoyu izlemeden önce, Ted Konuşmasını izlemeyi tercih ettim. Çünkü konuşmasının konu başlığı bile fazlasıyla beni çeken ve ihtiyacımı karşılayacağını düşündüğüm tarzdandı; Kalbe Üflenen Hayal...





İnsana Güven'in kurucusu ve Aşkın İstilası-Yol kitabının yazarı Metin Hara, momentumun 2 unsurdan oluştuğunu anlatıyor. Bütün kalbinle inandığın bir hayal, bütün gücünle yarattığın bir hareket... Momentum nedir?

Ted konuşmasını anlatmayacağım, izlemenizi tavsiye ederim. Bence sizde kendinizden bir parça bulacak veya ihtiyaç duyduğunuz bir cümleyle ihtiyacınızı karşılayacaksınız. Ben sadece konuşmasında ve cümlelerinde benim kendimi bulduğum birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;


Benim içselleştirdiğim birkaç korkum var, bundan daha öncesinde de birçok defa bahsettiğime eminim. Her korktuğumda birinin kalbine cesaret üflüyor muyum bilmiyorum. Bunu yapıyorsam bile, daha çoğunlukla kendime de cesaret üflemeye çalışıyorum. Ama bu çabam sırasında korkumun içine de gömüyorum kendimi bir yandan. "Bambaşka bir dünya olabilir." diyor Metin Hara, dışsal veya içsel dünyamı korkularım açısından başkalaştırmak istiyorum.

Benim yapmaya çabaladığım şu basit görünen sözleri söyledi mesela Metin Hara; "Dua eden değil uman değil, yapanlardan biri olmak istiyorum." Ki dua edip de o enerjiyi kendimde tam anlamıyla hissettiğim halde, yapmam gerekirken yerimde duruyor oluşuma kızıyorum ben bu ara. Korkudan... Bazen söylemek yetmiyor kendine, başkasından da duymak istiyor sanırım bu yüzden işte...

Kendimi toparlayamıyorum yine bu sıra, zihnim bulanık nedense. Duyuyorum, duyduklarımı özümsüyorum ama bir bakıyorum ki yine de kendi aklımda karışıyorum. İşte bunları Salı gününden beri çözümleme sürecine girdim gibi biraz da olsa. Gerek dışsal gerekse de içsel durumlarım etkiliyor bu durumu tabii. Bu sebepten ötürü, zihnimi arındırabilmek için, birkaç zamandır meditasyona başlamak istiyordum. Metin Hara Ted konuşmasında küçük bir Meditasyon şekline de değinmiş. Dinlerken Metin Hara'yı, birden gözlerimi kapalı buldum bilgisayar karşısında. O konuşurken, yönlendirmeleriyle düşünüyordum. Bu sebepten de tesadüf olarak göremiyorum, Metin Hara ile karşılaşmamı...


Ve kendime bir not aldım bu video sonrasında; Hayatını, yani yaşamak olan işini, şansa bırakma.

Ve Metin Hara bana dedi ki;

"Uman değil, yapan ol."

"Hakikat olan her şey, önce hayalde başlar."

"Çok iyi bir hayalim var. Onu iyi bir hareket ile tamamlamalıyım." Benim ise tamamlayamadığım hareketime, korkularım engel oluyor. Büyük bir şey olsun istediğim için, küçük şeylerden çıkabileceklerin güzelliğini erteliyorum. Etmemem gerek... 

Biriyle daha tanışmış oldum böylece. En yakın zamanda kitabını da okumayı istediğim Metin Hara ile. Ve kitabının adı Aşkın İstilası-Yol. Bir üçlemenin ilk kitabı imiş bu... İnşallah kısa zamanda nasip olur diyorum. Videolarından bile enerjiyi kaptım, umarım onun gibi bende güçlü olur ve başarabilirim.

Sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...