11 Ağustos 2015 Salı

Kısa Saç; Hem Rahatlık, Hem De Tarz Meselesidir


8 ay aradan sonra, yeniden kısa saçlarıma kavuştum dün. Diyorum ya, feci alışkanlık yaptı bende kısa saç. Bir daha aralıklarla olmanın haricinde, uzun saçlı olamayacağım derecede gibi hissediyorum bu sevdayı içimde... Çok enteresan geliyor, ister istemez değişiyor fikirlerimiz. Ben feci uzun saç düşkünüydüm çünkü, daha önceden de söylediğim gibi... :) Üstteki 2 resimli kolajım, Pazar gününden. Orada saçım toplu ama, şimdi saçım toplanmayacak kadar kısa... Pazar gününden beri sürüyor maceramız saç kestirmek için adeta; Pazar günü kuaföre yetişemedik, ama Avm'ye yetiştik neyse ki. İhtiyaçlarımızı aldık, bir de Pazar gezmemizi yaptık geldik o gün. :) Dün de nihayet kestirdik saçımı ve saçlarımızı, bu uğraşların sonrasında...


Ve dün akşamdan ise, bir öncesi sonrası portresi çıkardım yine kendime kuaförde iken. :) Annem, annemin teyzesi ve ben; babamın bizi gelip almasıyla kuaföre gittik nihayet dün. Kestirdik gitti yine valla. Şimdi kısa saçlarımla yine ferah ve mutluyum...Diğer halimi de beğenmiyor değildim ama, bir süredir favorim kısa saçlarım malum... Artık tarz da geliyor, şık da... Ben meğer kısa saçlı bir tipe sahipmişim de, ancak farkediyorum; onca annem ve babamın söylemesine rağmen. Ama her ikisi de yakışıyor bence. Siz ne dersiniz? Peki benim gibi, kısa saç mı yoksa uzun saç mı sevenlerdensiniz? Yorumlarınızı alabilirim inşallah...

Şimdi yolda yolcularımız var; ha geldi ha gelecekler diye bekliyoruz, kulağımız kapıda. Dayım-yengem-minik kuzenim ve dostum (ayrıca kuzenimin kuzeni) Merom geliyor... :) Hepsini ayrı ayrı özledim. Özlem gidermelerle dolu bir hafta diliyorum cümlemize, ben bunu gerçekleştirebilmek için çabalıyor olacağım en azından. :) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...