14 Temmuz 2014 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #57


Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,
Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)


Geride bıraktığımız haftaya Bursa'da başlayıp Antalya yolculuğu sonrası Antalya'da devam etmeye başladık. Yüzeysel olarak böyle geçen güzel bir hafta idi. Ancak dinlendik ve değişik havalara alıştık. Şimdi iyiyiz. Yeni haftanın keyfini çıkartmaya çalışacağız bugün. 

Peki geride bıraktığımız hafta nasıl geçti acaba? :)


Haftanın ilk günü, yani 7 Temmuz, Kağan'ımın 2.yaş günüydü. :) 2 yaşımızı bitirdik maşallah. Allahım sağlıklı sıhhatli mutlu bir ömür nasip etsin kuzumuza, hep beraber sevdiklerimizle beraber inşallah... Yüzünden gülücükler eksik olmasın kuzumun ve tüm çocukların inşallah... :)

Kağan'ımın doğum gününü ertesi gün kutladık bu sene yine, kendi evinde ve akrabalarla... Tabii kuzum 2 yaş aşısını olduğu için aynı gün, epey yorgun ve halsizdi. Ama yine de güzeldi doğum günü. Nice yaşlarını kutlarız inşallah kuzumun sağlıkla... :)


Doğum gününü kutladığımız akşamın ertesi günü Antalya'ya doğru yola çıktık, Annem-Babam-Ben-Kağan'ım. Saat 1'e doğruydu... Yollar bizim dedim ve annemle selfie bile çektim. :) Bu resim sırasında Kağan'ım uyuyordu, babam zaten araba kullanıyordu. Annem de eşyalardan ve Kağan'ın yatışından fırsat bulabildiği küçücük yerde oturduğu için, yorucu geçti biraz yolculuğu. Ve yolculuğun tadını asıl çıkaran ben oldum, mide bulantımdan vakit buldukça tabii... :) 

Anne-Kız çok iyi çıkmışız fotoğrafta ama, özellikle annem. Sevdim bu fotoğrafımızı da... :)



Yolculuğumuz güzeldi yalan değil. Biraz mide bulantım vardı, Kağan'ımın da durmayıp benimle uğraşma durumları vardı bir ara. Sonra Kağan'ım yoruldu, ben dinlendim. :) Yolculuk güzel geçti ve sağ salim geldik şükür Çarşamba akşamı...


Geldiğimizin ertesi günü, Antalya'ya gelmek için sabırsızlandığımız şeyi gerçekleştirdik; İnci'mizi gördük şükür. Minik kuzenim ve annemin de yeğeni... Tanıştık ve çok sevdik onu, maşallah. Allahım sağlıkla sıhhatle, analı babalı büyütmeyi nasip etsin dayımla yengeme inşallah... :) Tatilimizi böylece başlatmış olduk işte, inşallah çok güzel geçer tatilimiz...


Tatilimizin muhteşem ikilisi babamla Kağan'ım oldu. Gün içinde hep beraberler, oyunlar, gezmeler. Tatilin keyfini onlar çıkarıyorlar doğrusu. Eh malum annemin dedemin eviyle temizlik işleri var şu sıralar... Bende kitaplarım ve bilgisayarım ile derken, geçiriyorum günlerimi... :) 

Ama üstteki ikili var ya ikili, bir bakıyorum evdeler bir bakıyorum değiller... Enteresan haller. :) 


Dün deniz sezonunu açalım dedik ama olmadı; deniz hem kirliydi hem de dalgalıydı. Buralar geçen senelere nazaran epey rüzgarlı. Havalar bir öyle bir böyle, sıcaklık var ama hayretlik derecesinde ev içinde iken de yakmıyor bazen insanı. Şanslı mıyız, değil miyiz anlayamadım. Çünkü maalesef deniz sezonunu açamadık hala... 


Dün akşam "Madem deniz sezonunu açamadık hala, bir Selfie çekelim." dedim, hatıra kalsın. Babam-Yeğenim-Ben, 3'lü Özçekim yaptık. :) Maşallah bize, üçlü pozlarda durabiliyoruz Kağan'ımla. Büyüdük biz maşallah...

Böyle geçti bizim haftamız. Allahım yeni haftada da mutlu tatil günleri ve güzel günler nasip etsin cümlemize. Sevgiler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...