28 Temmuz 2014 Pazartesi

Fotoğraflarla 1 Haftam - #59


Fotoğraflarla 1 Haftam, her biten haftayı değerlendirmeye çalıştığım bir yazı dizisi. Bu yazı dizisi kimi zaman o haftayı nasıl geçirdiğimi düşünmemi sağlıyor, çoğu zaman da resimlerle sakladığım anılara dönüp baktığımda yazdıklarımla yeniden geri dönüyorum bu yazı dizisi sayesinde...

Diğer Fotoğraflarla 1 Haftam yazılarım için buraya,
Daha fazla fotoğraf için de İnstagram hesabım burada... :)

Güzel beklemelerle geçirilen bir  haftanın ardından geride bıraktığımız haftayı değerlendirme vakti şimdi. Ama öncelikle, Ramazan Bayramımızın ilk günü bugün. Bayramımız mübarek olsun, mutlu günlerle dolu bir bayram ve ömrümüz olsun. Küslüklerin geride bırakıldığı, barışın, sağlığın ve mutluluğun bizleri bulduğu bir bayram ve hafta olsun inşallah yeni hafta. :) 

Ve bakalım geride bıraktığımız hafta nasıl geçmiş? :) Mutlu haftalar... 


Haftanın başı, perdelerin de asılmasıyla bayram temizliğinin bitmesiyle başladı. :) Perdeleri asmak Kağan'ın dedesinin görevi olsa da şimdilik, Gemlik'te de Antalya'da da, kuzum farkında olmadığı için ileride bu görevin ona ait olacağının, güle oynaya çıktı merdivenleri; hem dedesiyle hem de tek başına haftanın başında... :) Allahım neşesini hiç eksik etmesin kuzularımızın... :) 


Salı günü yine şansımızı denedik denize girmek için ama sonuç yine başarısız yine başarısız... İnşallah bayram sonrasına kısmet olur denize girmek artık... Plajda kitap okuyarak denizi izlemek de güzel ama, duru bir denize girmeyi de çok candan istiyorum yanii. Ama kısmet bakalım... :)


Doğum günümün olduğu hafta geride bıraktığımız haftaydı. Doğum günüm dündü, ama bir gün öncesinden Mero'm bana sürpriz yapıp kekini içeceğini almış da gelmiş sağolsun. :) Canımcımla güzel bir gün geçirerek, bir gün öncesinden kutlamaya başladık doğum günümü. O bana iyiki doğdun dedi, bende ona iyiki varsın. Dileklerimiz karşılıklı bizim, iyiki doğduk ve tanıdık birbirimizi. :) Fotoğraftaki kalp biçimli kek dilimi Mero'mdan bana. Canım benim... 

Peki, kutlamalarım bitti mi sanıyorsunuz? Hayır tabii ki. :) Bayramla beraber devam edecek bu arada. 23 oldum, hafife almamak gerek dedik. Her yaş ayrı güzel çünkü... :)) Dün doğum günümde pasta kesemedik, arife sebebiyle dışarı da çıkamadık güzel bir yemek yedik. Ama kitap hediyelerim ve pasta hakkım saklıymış, öyle diyorlar. Doğum günlerinin bir güzelliği beraber olmak, bir güzelliği de küçük hediyeler alabillmek. Dün ablamların gelmesi de benim ilk hediyelerimden aslında. :) Şükürler olsun sağ salim yanımda sevdiklerim... 


Ve Anne-Oğul kavuştular dün birbirlerine, bakışlarına bakar mısınız maşallah... İkisi de can ciğerim benim. Allahım kimseyi ayırmasın evladından ve sevdiklerinden... :) Biz yolcularımıza kavuştuk şükür yani, inşallah siz de kavuşmuşsunuzdur sağ salim. Bayram vesilesi ile bu güzel anların tadını çıkarmak lazım. Biz Antalya'da ailecek çıkartıyoruz bu güzel anların tadını şükür, tüm sene bekledikten sonra gerçekleşti dilekler... :)


Bu da bayram pozu Yırtıcı ailesinin. :) Yırtıcı ve Köse ailesi olarak, bayramınızı kutluyoruz. Mutlu bayramlar hepimizin olsun, barış ve sağlık ile dolu günler diliyorum... :) Fotoğraf, kalabalık ve maaile yapılan bayram kahvaltısından önce bu sabah çekildi. Allahım aile ve aile bildiklerimizle saadet dolu anlar versin hepimize... :)

Şimdilik benden bu kadar, malum sabah kahvaltısında dayımlar ile falan beraberdik ama daha henüz dışarı çıkamadık. Artık birkaç ziyaret yapma zamanı... Evden çıkmadan önce yazayım dedim ve yazdım şükür. Sevgilerimle görüşmek üzere, mutlu haftalar diliyorum... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...