26 Temmuz 2020 Pazar

Pazar Yazısı #70 - 28 Yaşımın Son Pazarı


Pazar günleri, pazar yazısı yazarım bazen ben. O pazar gününün tekdüzeliği veya yoğun mutlu kalabalığı hep hoşuma gitmiştir çünkü... :)

* Bir önceki pazar yazılarımı okumak isterseniz tüm Pazar yazılarımı burada bulabilirsiniz...


28 yaşımın son pazar günü bugün, yarın 29um...

Çok öğrendim, çok şaşırdım, yine çok ağladım ama nihayetinde oturup gülmesini de bildim, çok güldüm ve sonucunu hiç ağlayacağıma yormamayı da bildim... 

Bugün pandemi sürecinin nihayetinde, aylar sonra annemin dayısının bahçeli evine geldik, annem babam, ablam ve yeğenlerimle... Bir araya gelebilmek pazar günlerine nasip oluyor diyemiyoruz, yine bir eksiğiz; çünkü eniştem pazar günleri de çalışıyor hala, onun tatil günleri başka. Şimdi yine gece mesaisi öncesi uykusunda... Geldik, sürpriz pastamı kestik, dayım ve babamı da yolculadık, şimdi de kadın kadına oturuyoruz. Öğleden beri çektiğim fotoğrafları birleştirdim, düşlerim ve düşüncelerim çok başka... :)

28 biterken üzüleceğim sanırdım, 27'nin sonunda. 30'a yaklaşıyor olmak zor gelecek sanıyordum, düşünmüyormuşum meğer. Son günlerde bir sakinlik düştü yine üzerime, yaş almak güzel benim için hala... 

Bu pazar nicedir beklediğim küçük bir topluluğun içine girdim, 28 yaşımı en güzel şekilde uğurluyorum.. :) Yeni yaşım için güzel bir dilek de tuttum, içim çok rahat; olacağına o kadar eminmiş gibiyim... 

28'i yeni büyük bir şans ve onu takip eden gelişmeleri elde edebilecek halde geride bırakıyorum. Girişten bir eve taşındığımız, sağlığıma ve hayallerime daha yakın hissettiğim, ikinci kez teyze olduğum (<3), bir durup bir yazdığım, yazmaktan okumaktan geride duramadığıma mutlu olduğum, hayal kurmaktan vazgeçmemeyi daha çok benimsediğim bir yaş hatırlayacağım... Yeni dönemlerin güzelliğinin pandemi süreci içinde bile gölgelenmesine sebep vermediğim bir dönem oldu şükür ki...

Bahçe içinde, havayla bütün bir pazar geçirmek, sohbet ile yeğenlerimle, ailem ve sevdiklerimle küçük bir pasta üflemek; 29 yaşımı beklerken daha ne isteyebilirim ki... <3 

Böyle bir pazar işte, bazen bir tek pazar günlük rutinlerden sıyrılmak demektir; boşverip bitirilmesi gereken uğraşlarını kafaya takmamak zorunda hissetmen gerektiğini bilmek demektir. Böyle nice pazarlara olsun 29'umda da; sağlıkla, sevdiklerimizle ve hayallerimizi gerçekleştirdiğimiz günlerde... ☺

Mutlu nice pazarlara, sevgilerimle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...