26 Kasım 2017 Pazar

Pazar Yazısı #40 - Yorgun Ama Umutlu Pazar




Biten haftasonu epey yorucu ama nihayetinde bittiğinden sebep bana gururla dolu bir mutluluk yaşatan tarzdan bir haftasonu idi. Yaklaşık iki haftadır buraya yeteri miktarda yazı yazamadım. Sebebim; bu dönem için kalan son 5 dersimin sınavlarında dilediğim kadar başarılı olabilmek için, ders tekrarlarıma odaklanmak istememdi sıkı sıkıya... Odaklandım da, bugün biri sabah diğeri öğlen olmak üzere idare eder şekilde geçen iki dersim haricinde, diğer üç dersimin sınavları güzel geçti... :)

Sınavları bitirmenin gururu ve rahatlığı ama alışkın olmadığımdan ötürü sabahın erken saatlerinde güne başlayıp eve 11 saat gibi bir saat diliminden sonra girmenin yorgunluğu içinde, buralara geri dönmemi hızlandırmak adına yazıyorum şu satırları mesela... (Uzun cümle kurmayı özlemişim (: )

Bitirdiğimiz haftasonu , iki gün birden değilse de pazar günü sabah 8.30 akşam 19.30 arasında geçti. Ve soğuklar sonrası epey yorucu oldu. Sınavlar sonrası Avm'lerde de olsa gezme fırsatımızı değerlendirdim annem ve babamla yine... Aynı haftasonunu yaz vakti geçirsem bu kadar zorlanmam yine tabii ki; artık soğuk havaya alıştım desem de, bu yorgunluğa katlanabilmek hala zor benim için. Dayanmaya çalışıp, daha fazla direniyorum her defasında...

Sizin bu haftasonu sınavınız var mıydı, nasıl geçti ve umutlu musunuz? Bilmek isterim... Bu dönem için son derslerini vermeye uğraşan biri olarak, 6. senemin başında 4 yanlışın 1 doğruyu götürmesi durumuna içten içe isyan ediyorsam bile; umutlu bitirdim bu haftayı... Dilerim sonuçlar umut vaat etsin hepimize... :)

Üstteki resimlerde, günün huzurlu anları var, hepsi sınavları bitirdikten sonrası tabii. Bunlar son sınav haftasonlarımız mı, diye diye gezdik bugün; öyle rutinimiz olmuş ki 6 senede...

Yeni hafta da tüm umudu, neşesi ve de huzur dolu dinginliği ile gelsin. Anlatacakları biriktirdim, dilerim çabuk dönerim... :) 

Sevgilerimle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...